فرمانده انتظامی اردکان از کاهش 29 درصدی سرقت و افزایش 37 درصدی کشفیات انواع مواد مخدر در این شهرستان طی یکسال گذشته در مقایسه با مدت مشابه قبل از آن خبر داد.
کد خبر: ۳۰۵۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷ 02 October 2016
به گزارش تابناک یزد،سرهنگ سید رضا صادقیان  در نشست خبری به مناسبت هفته ناجا افزود: اولویت برنامه این ارگان مبارزه با سرقت و کشف مواد مخدر بوده است.
وی اضافه کرد: طی این مدت 63درصد افزایش کشفیات اقلام غیرفرهنگی داشته ایم .
فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه 18درصد افزایش توقیف موتورسیکلت های متخلف در اردکان و نیز افزایش 40 درصدی کشف کالای قاچاق در سطح استان یزد داشته ایم تصریح کرد: امسال همچنین یک مورد قتل در شهر به دلیل درگیری و نزاع دسته جمعی دراین شهرستان صورت گرفته بود که با تلاش پرسنل نیروی انتظامی و دیگر همکاران ، مظنون به قتل شناسایی و تحویل مقامات قضایی شد.
صادقیان از پلیس و اصحاب رسانه به عنوان حافظان نظم و امنیت در جامعه یاد کرد و گفت: این دو قشر تاثیر گذارترین در آرامش و امنیت جامعه هستند .
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در جامعه جایگاه والایی دارد، تاکید کرد: اهمیت حفظ و صیانت از نظام و تضمین استمرار و بقای آن مورد توجه این نیروست .
فرمانده نیروی انتظامی اردکان در ادامه خبر از برگزاری برنامه متنوع اصلی و فرعی در هفته نیروی انتظامی با شعار همه باهم برای امنیت و آرامش دراردکان داد و گفت: برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی ، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران ، حضور دانش آموزان در مرکز ، تجلیل از بازنشستگان ، غبارروبی از گلزار شهدا از جمله برنامه های این هفته است .
فرمانده نیروی انتظامی اردکان درباره تمهیدات پلیس در ایام محرم و عزاداری های این ماه نیز گفت: هماهنگی های خوبی میان پلیس و مسئولان هیات ها و تکایا وجود دارد و موارد لازم به آنان گفته شده است و امیدواریم شهروندان نیز با پلیس همکاری های لازم را داشته باشند.
وی تاکید کرد: نگاه پلیس در هفته ناجا بر پایه تقویت فضایل محرم و حفظ جایگاه این ماه عظیم بوده و در این هفته خدمات مضاعفی به شهروندان ارائه می شود.
اردکان با 85 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار