فرماندۀ نیروی انتظامی بردسکن گفت: 41 کیلو گرم مواد مخدر از نوع حشیش با هوشیاری مأمورین ما از دو سرنشین سمند و 206 در محور بردسکن به سبزوار کشف شد.
کد خبر: ۳۰۵۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷ 02 October 2016
به گزارش تابناک رضوی، سرهنگ هوشنگ کیانی، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بردسکن ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و گرامیداشت هفتۀ ناجا اظهار داشت: مأمورین ما مقدار ۴۱ کیلو حشیش  از دو نفر قاچاقچی در محور بردسکن به سبزوار  کشف کردند.
 
وی گفت: مأموران در محور بردسکن به سبزوار به دو سرنشین سمند و ۲۰۶ مشکوک شدند که بعد از فرمان ایست و بازرسی و کشف مواد مخدر دو رانندۀ قاچاقچی را دستگیر کردند.
 
فرمانده نیروی انتظامی بردسکن بیان داشت: افراد دستگیر شده که از شرق کشور حرکت کرده بودند قصد داشتند مواد مخدر مورد نظر را به شمال کشور حمل کنند که با هوشیاری مأموران دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به دستگاه قضایی شهرستان تحویل داده شدند.
 
وی ابراز کرد: امنیت یکی از بزرگترین نعمت های خداوند است و باید قدردان خون هزاران شهید این مرز و بوم باشیم که جان عزیزشان را در راه اعتلای اسلام فدا کردند تا امروز ما در سایۀ این امنیت به همنوعان خود خدمت و با جدیت و اهتمام بیشتری امنیت کشورمان را حفظ کنیم.
 
سرهنگ کیانی از تعامل بسیار خوبی که بین فرمانداری، نیروهای نظامی و روحانیت شهرستان است تشکر کرد و افزود: این تعامل با همکاری مردم باعث موفقیت روزافزون ماست چرا که نیروی انتظامی بدون همکاری مردم نمی تواند در انجام مأموریتهایش موفق عمل کند.
 
منبع: صبح بردسکن
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار