نماینده مردم درگز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صادرات محصولات کشاورزی یکی از اقدامات بسیار مهم برای توسعه اقتصادی است، گفت: با این حال اقدام اساسی و صحیحی در این حوزه انجام نشده و باید برای آن برنامه ریزی دقیق داشت.
کد خبر: ۳۰۵۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲ 02 October 2016
به گزارش تابناک رضوی، عبدالله حاتمیان اظهار داشت: در مجلس شورای اسلامی طرحی برای خرید تضمینی کشمش داده شده اما هنوز دولت در مورد آن اقدام اجرایی نداشته است.

وی ادامه داد: در واقع باید دید تا چه میزان امکان خرید تضمینی برای دولت وجود دارد البته باید گفت بهترین راه تا زمانیکه بازار به تعادل برسد این است که دولت محصولات تولیدی را خریداری کند تا این بخش دچار افت نشود اما در مورد این مسئله باید وضعیت مالی و اعتباری نیز در نظر گرفته شود.

نماینده مردم درگز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صادرات محصولات کشاورزی یکی از اقدامات بسیار مهم برای توسعه اقتصادی است، تأکید کرد: با این حال اقدام اساسی و صحیحی در این حوزه انجام نشده و باید برای آن برنامه ریزی دقیق داشت.

حاتمیان با تأکید بر اینکه باید پیش از تولید یک محصول بازارهای مورد نظر برای فروش آن را شناسایی کرد، گفت: همچنین مسئله رعایت استانداردها نیز موضوعی بسیار مهم است به عنوان مثال برای در دست گرفتن بازار روسیه باید بتوان اقدامات مقتضی در حوزه استاندارد سازی را انجام داد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار