با تلاش مرزبانان استان اردبیل
با تلاش مرزبانان استان اردبیل و با کشف هفت کیلوگرم مواد مخدر سوداگران مرگ در مرزهای کشورمان زمین‌گیر شدند.
کد خبر: ۳۰۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۶ 03 May 2015

به گزارش فارس، فرمانده مرزبانی استان اردبیل امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با کشف این باند تهیه و توزیع مواد مخدر و انتقال آن به سایر کشورها دو نفر از سوداگران مرگ دستگیر و هفت کیلوگرم مواد مخدر از آنها به دست آمد.

علی طاهری افزود: پس از کسب اخبار مردمی مبنی بر قاچاق مواد مخدر توسط باندی متشکل از چند نفر که قصد انتقال مواد از مرکز کشور به استان اردبیل را داشتند موضوع با پشتیبانی اطلاعاتی در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: با تشکیل تیم عملیات ویژه بررسی‌های اطلاعاتی آغاز و عملیات مراقبت و پایش اطلاعاتی آغاز شد که پس از هماهنگی با مراجع قضایی اکیپ تلفیقی از پلیس مبارزه با مواد مخدر و معاونت اطلاعاتی مرزبانی استان اقدام به ایجاد تور ایست و بازرسی در مسیر سرچم به اردبیل کردند.

فرمانده مرزبانی استان اردبیل یادآور شد: پس از تلاش‌های انجام شده و حضور چند اکیپ عملیاتی در مسیر اعلام شده با اقدامات پوششی و اطلاعاتی خودروی مورد نظر شناسایی شد که راننده خودرو و سرنشینان به محض مشاهده ماموران، قاچاقچیان از داخل خودروی حامل مواد پیاده و با مقاومت اولیه قصد فرار داشتند که ماموران با شگردهای خاص پلیسی عناصر این باند را دستگیر و خودرو را متوقف کردند.

طاهری تصریح کرد: پس از توقیف خودرو نسبت به بازرسی و تفتیش آن اقدام کرده به طوری که از داخل مخزن کپسول گاز خودرو تعداد هفت بسته مواد مخدر در مجموعه به مقدار تقریبی هفت کیلوگرم از انواع مواد مخدر که به صورت ماهرانه جاسازی شده بود کشف و ضبط شد.

این مسئول در پایان سخنان خود بیان کرد: در این عملیات تعداد دو نفر دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف و متهمان به همراه مواد کشف شده با تشکیل پرونده راهی مراجع قضایی شدند.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار