رقابت‌هاي جايزه بزرگ تنيس روي ميز استان قم برگزار شد.
کد خبر: ۳۰۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴ 03 May 2015
به گزارش تابناک قم، براساس اطلاعات ارائه شده از سوي هيئت پينگ پنگ استان پيکارهاي جايزه بزرگ تنيس روي ميز به طور همزمان و با ترکيبي از سه رده سني نونهالان، نوجوانان و جوانان برگزار شد.

با برنامه ريزي صورت گرفته از سوي هيئت تنيس روي ميز استان قم، اين دوره از رقابت‌‌هاي جايزه بزرگ تنيس روي ميز روز جمعه 11 ارديبهشت ماه به ميزباني باشگاه فرهنگي ورزشي خورشيد به پايان رسيد.

براساس اعلام صورت گرفته از سوي هيئت تنيس روي ميز استان قم، برگزاري  مسابقات با حضور بيش از80 پينگ پنگ باز قمي براي اولين بار بود که در قم به انجام ميرسيد.

سيد محمد امين منتظري، محمد مهدي اسدي، اميرعلي هاشم‌زاده نفرات برتر اين رقابت‌ها بودند و به مقام اول تا سوم  اين مسابقات دست پيدا کردند.

اين دوره از رقابت‌ها که با استقبال خوب و کم نظيري از سوي ورزشکاران خردسال  مواجه شده بود برگزاري مسابقات براي رده سني متوليدن 1385به بالا در دستور کار مسئولين اجرايي رقابت‌ها قرار گرفت و مسابقات براي اين رده سني نيز برگزار گرديد.

سيد علي سجاديان مقام اول، علي سليماني مقام دوم و عرشيا لشگري به مقام سوم اين دوره از رقابت‌هاي جايزه بزرگ استان قم در رده سني خردسالان رسيدند.

شايان ذکر است با برگزاري مسابقات و مشخص شدن نفرات برتر اين دوره، به ورزشکاراني که موفق به کسب عناوين برتر شدند جوايز نقدي اهداء‌ شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار