این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه آمریکا کینه و اداوت کهنه و خاصی نسبت به سپاه پاسداران دارد، گفت: در شرایط کنونی دشمنان ضربات جدی از سپاه پاسداران در عرصه بحران سوریه و عراق خورده اند، حال در همین راستا به حمله به سپاه، به دنبال اجرایی کردن پروژه نفوذ در جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۳۰۴۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۵ 01 October 2016
به گزارش تابناک یزد، ابوالفضل ابوترابی در گفت وگو با خانه ملت، در واکنش به تدوین طرحی در کمیته امور تروریسم مجلس نمایندگان آمریکا برای تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: آمریکا در ادوار مختلف از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مطنقه زخم و ضربه خورده و در این مدت تمام تلاش خود را برای مقابله با سپاه صورت داده، اما خوشبختانه نه تنها نتوانسته آسیبی به این نهاد انقلابی وارد کند، بلکه اقدامات این کشور موجب تقویت و قدرتمندتر شدن سپاه شده است.

نماینده مردم نجف آباد، تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: سپاه پاسداران از آغاز انقلاب تاکنون مأموریت های متعددی را انجام داده و اخیرا نیز رهبر معظم انقلاب بر این موضوع تأکید کردند که سپاه باید در تمام عرصه به ویژه حوزه فرهنگی، اقتصادی، مبارزه با تروریسم، صنعت، محرومیت زدایی و نظامی حضور داشته باشد.

وی با اعلام اینکه آمریکا کینه و اداوت کهنه و خاصی نسبت به سپاه پاسداران دارد، افزود: در شرایط کنونی دشمنان ضربات جدی از سپاه پاسداران در عرصه بحران سوریه و عراق خورده اند، حال در همین راستا به حمله به سپاه، به دنبال اجرایی کردن پروژه نفوذ در جمهوری اسلامی است.

ابوترابی تصریح کرد: سپاه در شرایط کنونی بزرگترین سد در برابر اجرای طرح های آمریکایی علیه ملت ایران است، از این رو رسانه های غربی در چند ماه اخیر هجمه های بسیاری را علیه سپاه در عرصه خلیج فارس و منطقه صورت داده اند تا به این وسیله در داخل کشور تفرقه و اختلاف نظر ایجاد شود.

کمیته فرعی امور تروریسم، منع گسترش تسلیحاتی و تجارت وابسته به کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا طرح موسوم به «قانون تحریم‌های سپاه پاسداران ایران» را طی چند روز آینده به بحث و رای خواهد گذاشت.

در صورت تصویب این طرح، که با حمایت 12 نماینده جمهوریخواه مجلس پیشنهاد شده، وزیر خزانه داری آمریکا موظف می‌شود در مدت 30 روز با ارایه گزارشی به کنگره تعیین کند که آیا سپاه پاسداران ایران دارای مشخصات لازم برای تعیین شدن به عنوان یک نهاد تروریستی می‌شود یا خیر.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار