کد خبر: ۳۰۴۰۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳ 29 September 2016


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: حفظ و حراست از شعائر دینی و مذهبی مهم‌ترین وظیفه هیئات‌ مذهبی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت الاسلام سیدعباس مسعودی عصر امروز در نشست توجیهی مسؤولان هیئات مذهبی اشتهارد اظهار داشت: با توجه به قرار گرفتن در آستانه ماه محرم و صفر لذا باید تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری مراسم‌های مختلف عزاداری در این استان اندیشیده شود.

وی بر لزوم ساماندهی هیئت‌های مذهبی در این استان تأکید کرد و افزود: مسؤولان هیئات‌ مذهبی باید نسبت به انجام وظایف خود آگاهی بیشتری داشته باشند و در این ایام هر چه باشکوه‌تر مراسم‌های مختلف عزاداری سید و سالارشهیدان امام حسین(ع) را برگزار کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز ضمن تأکید بر لزوم حفظ و حراست از شعائر دینی و مذهبی از مسؤولان هیئات‌ مذهبی خواست تا در برگزاری باشکوه عزاداری سید و سالار شهیدان تلاش بیشتری را داشته باشند.

مسعودی افزود: مداحان و ذاکرین اهل بیت(س) هم در انتخاب اشعار و متون مداحی خود دقت کافی را داشته باشند و از به کار بردن مطالبت غیرواقعی به شدت پرهیز کنند.

وی تأکید کرد: روحانیون و مبلغین نیز تمامی توان خود را برای تبیین راه و سیره سیدالشهدا و خاندان پاکش بکار گیرند و مردم و به ویژه نسل جوان را با فرهنگ ناب عاشورا بیشتر آشنا کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار