فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص):
فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) گفت:هر پیمانکاری که توانایی انجام پروژه های قرارگاه را داشته باشد قرارداد خود را به آنها واگذار می کنیم.
کد خبر: ۳۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۵ 05 February 2015

به تابناک، سردار عبدالله عبدالهی در مراسم خروج دستگاه حفار از میدان سعدی و اتمام حفاری مسیر جنوبی خط 2 قطارشهری مشهد گفت: پروژه خط دو قطارشهری مشهد پروژه‌ای است که با مشکلات زیادی رو به رو بود که خوشبختانه امروز مشکلات آن حل شده است.

وی افزود: ما امروز اینجا هستیم و نامی از ما برده می‌شود اما کارگران این پروژه در شرایط سختی فعالیت می‌کنند که باید از آنان تقدیر و تشکر کرد.

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) ادامه داد: با توجه به این مهم در راس این کارگران و تلاشگران باید مدیریت خوب و توانمندی وجود داشته باشد که در این راستا به شهروندان مشهدی بابت وجود شهرداری تلاشگر و پیگیر تبریک می‌گویم.

سردار عبدالهی با بیان اینکه خوشبختانه در بحث حفاری مشکلی نداریم، تصریح کرد: اگر امروز حفاری 14.5 کیلومتر تونل خط 2 قطارشهری مشهد در مسیر آرامی حرکت کرده است به دلیل وجود محدودیت‌ها دستگاه TBM در محل بوده که این خود هزینه‌های بالاسری دارد.

وی در خصوص دستگاه حفار TBM بیان کرد: در حال حاضر هیچ مانعی بر سر راه ما وجود ندارد و در کنار آن باید به ذکر این نکته نیز تاکید کرد که باید راندمان کاری TBM افزایش یابد.

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) همچنین با تاکید بر حضور سرمایه‌گذاران و پیمانکاران بخش خصوصی در پروژه قطارشهری مشهد ادامه داد: ما به دنبال این نیستیم که تمام کار را به تنهایی انجام دهیم بلکه از حضور بخش خصوصی که توانمندی فعالیت در این پروژه را دارند استقبال می‌کنیم و قرارداد خود را به نام می‌زنیم.

سردار عبدالهی همچنین در خصوص خط 3 قطارشهری مشهد نیز گفت: ما اعتقاد داریم که در بحث خط 3 قطارشهری مشهد حتما باید بحث‌های قانونی لحاظ شود و اگر بخش خصوصی دیگری نیز می‌تواند باید از ظرفیت آن استفاده کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار