فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز:
فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت: ایستادگی دیروز شهدا و رزمندگان انقلاب اسلامی بود که ما امروز به تعالی و پیشرفت در نظام اسلامی دست پیدا کرده‌ایم.
کد خبر: ۳۰۰۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۸ 22 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، علیرضا حیدری ظهر امروز در مراسم غبارروبی مزار شهدای شهر الوند که به مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور رضا عسگری فرماندار شهرستان البرز، حجت‌الاسلام علی طهماسبی امام جمعه الوند و مسؤولان ادارات و جمعی از مردم شهیدپرور شهر الوند برگزار شد، اظهار داشت: ایستادگی و رشادت‌های دیروز شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بود که توانستیم در برابر ابرقدرت‌های جهان ایستاده و اکنون به تعالی و پیشرفت نظام اسلامی دست پیدا کنیم.

وی تأکید کرد: در هشت سال دفاع مقدس دشمن با تمام توان خود نبرد با ایران را آغاز کرد امام رزمندگان و جوانان آن زمان با توکل، معنویت، وحدت و یکپارچگی توانستند سربلند و پیروز شوند و اگر ما امروز در تمام دنیا حرفی برای گفتن داریم نتیجه ایستادگی دیروز شهدا و رزمندگان است.

این مسؤول بیان کرد: آحاد جامعه وظیفه دارند حافظ خون شهیدان بوده و نگذارند که این اتحاد، وحدت و همدلی که در کشور وجود دارد با تهاجمات فرهنگی از ملت گرفته شود.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز افزود: مقاومت ما رمز پیروزی است و ایستادگی و ایثارگری شهدا موجب شد تا دشمنان نظام اسلامی را مأیوس کرده و بتوانیم انقلاب اسلامی را به عنوان الگوی مقاومت در برابر استکبار جهانی به جهانیان معرفی کنیم تا همه آزادی‌خواهان دنیا با الگوگیری از انقلاب اسلامی برعلیه حکومت‌های استبدادی حرکت‌های انقلابی و جهادی را قوت بخشند.

حیدری خاطرنشان کرد: ملت ایران مدیون خون شهدا و ایثارگری‌های رزمندگان انقلاب اسلامی هستند و نباید اجازه دهند افرادی از سر آگاهی و یا جهالت راه و مسیر شهدا را خدشه‌دار کرده و با تحریف دستاوردهای دفاع مقدس آن را به فراموشی بسپارند.

وی یادآور شد: آحاد جامعه وظیفه دارند با ایستادگی در برابر تبلیغات هجومی رسانه‌های بیگانه و گروه‌های منافق داخلی به جوانان کشور در خصوص دستاورهای حماسه عظیم دفاع مقدس آگاهی بخشیده و آنان را با رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا، جانبازان و رزمندگان آشنا سازند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار