فرماندار اصفهان گفت: در سرشماری سال جاری 50 درصد سرشماری تنها مربوط به شهرستان اصفهان است.
کد خبر: ۲۹۹۷۲۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۷ 21 September 2016
به گزارش ایسنا منطقه اصفهان، فضل الله کفیل امروز (چهارشنبه) در نسشت مشترک مربوط به سرشماری نفوس و مسکن از  25 مهرماه تا 25 آبان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی ازرویدادهای مهم در هر مقطع کنونی که به صورت پنج ساله برگزار می‌شود سرشماری نفوس و مسکن است.

 وی با بیان اینکه در سرشماری نفوس و مسکن سال 1390، 44 درصد کلانشهر اصفهان مورد سرشماری قرار گرفت، اضافه کرد: این در حالی است که در سرشماری سال جاری 50 درصد سرشماری تنها مربوط به شهرستان اصفهان است.

 فرماندار اصفهان ادامه داد: دستورات اجرایی به منظور بهتر برگزار شدن برنامه سرشماری به آموزش و پرورش و ناوگان اتوبوس رانی ابلاغ شده و در این خصوص لازم است شهرداری و آموزش و پرورش در نصب بنر کمک رسانی کنند.

کفیل با اشاره به اینکه پکیج اطلاع رسانی از طریق مدارس در سراسر استان پخش می‌شود، افزود: در تاریخ 5 مهرماه دوشنبه زنگ سرشماری در یک واحد پسرانه زده خواهد شد. البته به صورت سمبلیک در روز شنبه زنگ سرشماری نفوس و مسکن همراه با زنگ آغاز مدارس نواخته می شود.

وی با اشاره به نحوه صحیح اطلاع رسانی در سطح شهر، خاطر نشان کرد: بسته تبلیغاتی شهرداری جدا از بسته تبلیغاتی فرمانداری است. بنابراین این بسته باید یک بسته جامع باشد و سقف انتظار از شهرداری این است که 50 درصد هزینه تبلیغات را برعهده گیرد.
 
فرماندار اصفهان با اشاره به برگزاری بخشی از سرشماری به صورت الکترونیکی گفت: حوزه فناوری نباید کوچک‌ترین مشکلی در خصوص ثبت اطلاعات داشته باشد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار