فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق گفت: فرهنگ متعالی دفاع مقدس باید درجامعه نهادینه و پیوسته از نسلی به نسل دیگر منتقل شود.
کد خبر: ۲۹۹۴۰۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱ 21 September 2016
به گزارش تابناک یزد،سرهنگ رضا جمالی  در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران اظهار داشت: رزمندگان دفاع مقدس، کسانی بودند که در سال های جنگ با احساس تکلیف و لبیک به امام زمان خود برای نسل های بعدی راه مبارزه با استکار را به ارمغان آوردند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق گفت: با وجودیکه مقام معظم رهبری تاکید زیادی بر نشر ارزشهای دفاع مقدس دارند امروز ما نتوانستیم به طور شایسته و بایسته ظرفیت های متنوع و مختلف دفاع مقدس را که بسیار هم وسیع است در جامعه نشر دهیم.
وی تاکید کرد: دفاع مقدس باید نهادینه شود و فرهنگ آن روزهای حماسی و دلاوری را برای توسعه و پیشرفت خودمان در عرصه های مختلف این انقلاب به کار ببریم.
جمالی با گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس یاد آور شد: امسال در این هفته بیش از 50 برنامه متنوع در نقاط مختلف شهرستان بافق و پایگاه های مقاومت این منطقه برگزار می شود.
وی دیدار با امام جمعه، غبارروبی و عطر افشانی قبور شهدا، فضاسازی مناسب در سطح شهرستان بافق در راستای اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس، اجرای رژه نیروهای انتظامی،نظامی و بسیجیان،همایش پیاده روی خانوادگی از محل امامزاده عبدالله(ع) تا پارک آبشار، نشست انس و مودت، شبی با خاطره و دیدار با خانواده شهدای این شهرستان با حضور مدیران کل استان یزد را از مهمترین برنامه های این هفته عنوان کرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق همچنین با بیان اینکه امسال با توجه به شرایط و وضعیت منطقه شعار«ما آماده ایم» مد نظر قرار گرفته است گفت: برگزاری نمایشگاه پوستر و عکس، مسابقات فرهنگی، هنری، مستد سازی خاطرات رزمندگان اسلام و تدوین کتاب نقش بافق درهشت سال دفاع مقدس از دیگر برنامه های این هفته در این شهرستان است.
بافق 253 شهید، 445 جانباز و بیش از 80 آزاده در دوران دفاع مقدس تقدیم نظام و انقلاب کرده است.
این شهر با 40 هزار نفر جمعیت در فاصله 110 کیلومتری یزد قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار