نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: بخش خصوصی، خیران امر ورزش، ورزشکاران توانمند و پیشکسوتان در ساخت اماکن ورزشی کمک‌حال باشند.
کد خبر: ۲۹۹۱۳۶
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۴ 20 September 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، عزت‌الله یوسفیان‌ملا امشب در مراسم افتتاح آکادمی ورزشی جهان پهلوان‌نتاج یکی از قهرمانان ورزش جودو کشورمان در این شهرستان، اظهار کرد: ورزش همیشه یکی از مؤلفه‌های مهم برای سلامت جامعه است.
 
وی افزود: ورزشکاران در میادین مختلف جهانی، بین‌المللی، آسیایی و المپیک در نبردهایی بسیار سخت با رقبای خود می‌جنگند تا پرچم خوش‌رنگ ایران اسلامی را در دنیا به اهتزاز درآورده و سرود کشورمان را در جهان طنین‌انداز کنند.
 
نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ورزش می‌تواند امروزه در جامعه بسیار اثرگذار و کارساز باشد، تصریح کرد: ورزش از آسیب‌های اجتماعی و مسائل ناروای جامعه می‌کاهد و مربیان و ورزشکاران می‌توانند بیشترین خدمات را در جامعه ارائه دهند.
 
وی با اشاره به کمبودهای مالی و اعتباری دولت در شرایط نامطلوب تحریم، فشارهای اقتصادی و تنگنای مختلف، اظهار کرد: بخش خصوصی، خیران در امر ورزش، ورزشکاران توانمند و پیشکسوت با ورود در ساخت اماکن ورزشی می‌توانند کمک‌حال دولت باشند هر چند در این مسیر هر خدمتی از دست مجلس، مسؤولان و مدیران اجرایی بر می‌آید کوتاهی نمی‌شود.
 
یوسفیان‌ملا ادامه داد: امروزه هر مقدار به ورزش توجه شود به همان میزان از آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی کاسته شده و بهره و سود آن به همه مردم جامعه می‌رسد.
 
وی خاطرنشان کرد: هر زمان در جامعه چراغ ورزش روشن شود از بسیاری آسیب‌های اجتماعی کاسته می‌شود البته من هزینه در بخش ورزش را سرمایه‌گذاری می‌دانم.
 
نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی در پایان با تأکید بر اینکه دولت باید در امر ایجاد اماکن ورزشی هزینه کند ولی هزینه‌های آن در دیگر بخش‌ها اجازه ورود را نمی‌دهد، گفت: باید تلاش مسؤولان از سوی مردم مشاهده شود زیرا معتقدم باید خدمت خدمتگزاران از سوی مردم مشاهده شده و پاسخ خدمت هم داده شود.
برچسب ها: نماینده آمل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار