به مناسبت فرارسیدن اعیاد قربان و غدیر انجام شد؛
مدیر مجتمع فرهنگی دیجیتال کاسپین قزوین گفت: به مناسبت فرارسیدن اعیاد قربان و غدیر ویژه برنامه «پیک آبادی» در روستاهای قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۲۹۸۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹ 19 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی مرکز دیجیتال کاسپین قزوین، سعید پورایمانی در این باره اظهار کرد: ویژه برنامه «پیک آبادی» به همت مجتمع فرهنگی دیجیتال کاسپین استان قزوین، بخشداری مرکزی شهرستان قزوین، دهیاری های تابع و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در روستاهای بخش مرکزی شهرستان قزوین برگزار شد.

وی افزود: این ویژه برنامه با هدف تقویت و ارتقای بنیه علمی نوجوانان، جوانان و خانواده ها تا به امروز در سه روستای کورانه، شینقر و رشتقون اجراشده است.

پورایمانی بیان کرد: این ویژه برنامه که تا به امروز با استقبال کودکان و نوجوانان روستاهای بخش مرکزی شهرستان قزوین همراه بوده از عید قربان آغاز و قرار است در روستاهای دیگری مانند قدیم آباد، مهدی آباد بزرگ، شیداصفهان، نظام آباد و غیره ادامه یابد.

وی یادآور شد: این ویژه برنامه با هدف افزایش نشاط معنوی در روستاهای قزوین و برای تمامی گروه های سنی مردم روستا برگزار می شود.

پورایمانی عنوان کرد: کارگاه های آموزشی خوشنویسی و نقاشی، آموزش مقدماتی زبان انگلیسی، کارگاه آموزشی کامپیوتر، فتوشاپ و وبلاگ نویسی، کارگاه آموزشی محاسبات سریع، کارگاه آموزش و آسیب شناسی مسائل اجتماعی از قبیل مواد مخدر و طلاق و غیره از مهم ترین برنامه های آموزشی این ویژه برنامه است.

وی افزود: برگزاری جنگ شادی، تئاتر، موسیقی زنده، مسابقات ورزشی و علمی برای کودکان و بزرگسالان، مشاوره خانواده، کلاس های تربیتی، بازی و سرگرمی دیجیتال و غیره  از دیگر برنامه های ویژه برنامه پیک آبادی در روستاهای قزوین است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار