سرپرست فرمانداری هرسین:
سرپرست فرمانداری شهرستان هرسین گفت: باید بسترهای لازم جهت ورود مشاوران جوان به عرصه‌های مدیریتی را فراهم کرد.
کد خبر: ۲۹۸۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲ 19 September 2016




به گزارش تابناک به نقل از فرمانداری هرسین؛ امیر شاه آبادی در نشست با دبیران کارگروه‌های مشاوران جوان با دستور کار استفاده از ظرفیت مشاوران جوان در سرشماری عمومی نفوس و مسکن از جوانان بعنوان پشتوانه‌ای قوی و همیشه در صحنه برای کشور در تمامی عرصه‌ها یاد کرد و گفت: از مهمترین وظیفه‌های مشاوران جوانان اتخاذ رویکرد و تعیین خط مشی‌های مسئولان ادارات در جهت عملکرد مطلوب و تشریح خدمات دولت تدبیر و امید برای قشر جوان است که در نهایت تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی را به همراه خواهد داشت.
وی اظهار داشت: حضور مشاوران جوان در دستگاه‌های اداری فرصت مناسبی است در جهت ارائه ایده ها و تفکرات نو توأم با خلاقیت که می‌توان از این ظرفیت و پتانسل فرهنگ مشاوره پذیری را در ادارات نهادینه کرد لذا باید بسترهای لازم جهت ورود آنان به عرصه های مدیریتی را فراهم ساخت.
شاه آبادی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: استفاده از راه کارها و اندیشه‌های کاربردی جوانان نخبه در امر سرشماری موجب کاهش هزینه ها، آسیب ها و افزایش بهره وری خواهد شد.
وی ادامه داد: اعضای گروه مشاوران جوان می توانند با تشکیل گروه‌های توانمند و استفاده از ظرفیت فضای مجازی از جوانان بخواهند در زمینه ارائه آمار صحیح و دقیق به مأموران سرشماری و همکاری با آنان فرهنگ سازی کنند.
دکتر شاه آبادی اظهار داشت: سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال جاری  به دو روش اینترنتی و حضوری برگزار خواهد شد که روش اینترنتی از سوم تا ۲۴ مهر ماه و روش حضوری از ۲۵مهر تا ۲۵ آبان با مراجعه مأموران سرشماری به درب منازل مردم اجرا خواهد شد و اشخاصی که می‌خواهند بصورت اینترنتی ثبت نام کنند می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتیwww.sarshomari۹۵.ir  اطلاعات خانواده خودرا وارد نمایند و در پایان ثبت نام کد رهگیری دریافت خواهند کرد که در صورت مراجعه ماموران سرشماری به درب منازل کد رهگیری را که دریافت کرده اند به آنان ارائه نمایند.
سرپرست فرمانداری هرسین در پایان عنوان کرد: کسانی که نسبت به ثبت نام اینترنتی اقدام ننمایند در مرحله حضوری باید اطلاعات خانوار خود را به مامور سرشماری ارائه دهند.
وی از تامین مکان برای استقرار ستاد سرشماری به آدرس دبیرستان خواجه نصیرالدین طوسی واقع در کمربندی جنوبی خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار