رئیس آزمایشگاه مرجع کنترل کیفی اداره‌کل دامپزشکی قزوین مطرح کرد
رئیس آزمایشگاه مرجع کنترل کیفی و مواد غذایی با منشأ دامی اداره‌کل دامپزشکی استان قزوین گفت: آزمون‌های غربالگری مشتمل بر یک‌هزار و 491 آزمون مربوط به آنتی‌بیوتیک‌های مجاز، غیرمجاز و داروهای ضدالتهاب استروئیدی است.
کد خبر: ۲۹۸۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹ 19 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، علی رضایی در گفت‌وگو  با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: با هدف اجرای سیاست‌های سازمان دامپزشکی کشور و در قالب طرح ملی پایش باقیمانده‌های دارویی NRP و به منظور اجرای برنامه تدوین شده در سطح ملی، آزمایشگاه مرجع کنترل کیفی استان قزوین نسبت به دریافت 535 نمونه شیر از 31 استان کشور اقدام کرد که تمام نمونه‌ها با شرایط تعریف شده و حفظ زنجیره سرد تحویل شد.

وی تصریح کرد: طبق وظایف تعریف شده از طریق مرکز ملی تشخیص سازمان دامپزشکی آزمون‌های غربالگری شامل یک هزار و 491 آزمون مربوط به آنتی‌بیوتیک‌های مجاز، غیرمجاز و داروهای ضدالتهاب استروئیدی (در مجموع هفت آنالیت) از سوی این آزمایشگاه صورت گرفت.

رئیس آزمایشگاه مرجع کنترل کیفی و مواد غذایی با منشأ دامی اداره‌کل دامپزشکی استان قزوین عنوان کرد: انجام این آزمون‌ها با توجه به مهارت و تجربه تیم‌های آزمون خبره این استان در عرض 19 روز کاری و به ارزش 50 نفر-روز صورت گرفت و نتایج حاصله به سازمان دامپزشکی کشور اعلام شد.

رضایی نمونه‌های مثبت برای انجام آزمون‌های تأییدی به مرکز ملی تشخیص، آزمایشگاه‌های مرجع و مطالعات کاربردی سازمان دامپزشکی ارسال شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار