رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگاور،
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگاور، غدیر را اثبات حقانیت دانست و گفت: غدیر فرصت مناسبی برای تبیین اهمیت و نقش امامت و ولایت در جامعه است.
کد خبر: ۲۹۷۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸ 18 September 2016
 به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، حجت الاسلام علی کریم پوریان گفت: سعادت، عزت و سربلندی انسان در دنیا و آخرت در گرو حمایت از امامت و ولایت و هر جا که امت ها از امامت و ولایت جدا افتاده اند، جامعه با مخاطره مواجه شد.
وی خاطرنشان کرد: موضوع غدیر برای دشمنان از اهمیت وی‍ژه ای برخوردار است و در طول تاریخ نیز با این مساله مخالفت کرده و سعی داشتند آن را به انحراف بکشند تا بتوانند آثار آن را از بین ببرند. 
کریم پوریان تصریح کرد: پیام غدیر شایسته سالاری و اداره یک جامعه اسلامی از سوی یک امام بر حق است و روز عید غدیر و دهه امامت و ولایت بهترین فرصت برای تقویت اعتقادات دینی و مذهبی و شناساندن مسائل توحید، نبوت و امامت به مردم و نسل جوان جامعه است.
وی گفت: روز غدیر، عیدی بزرگ و روزی است که با قطع ارسال رسل دین کامل و حجت ها آشکار شده و حضرت علی (ع) به عنوان ولی امر مسلمین معرفی شدند از این رو همگان باید این عید را گرامی داشته و نسبت به اثبات حقانیت و جایگاه آن در جامعه قدم برداریم.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگاور در ادامه گفت: ویژه برنامه های عید غدیر خم در قالب سخنرانی کارشناسان مذهبی با موضوع سیره اهل بیت (ع) و مناقب و فضایل امام هادی(ع) وامام علی (ع) در مساجد و هیات های مذهبی، برگزاری مسابقات فرهنگی، برپایی جشن در هیات ها، راه اندازی پایگاه های صلواتی در سطح شهر، قرائت ادعیه و قرائت خطبه غدیر با حضور مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) برگزار می شود
وی در ادامه از برگزاری مراسم بازسازی واقعه بزرگ غدیر خم با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه، اداره تبلیغات اسلامی و دیگر دستگاه های فرهنگی شهرستان خبر داد. 
وی گفت: غدیر خم سرنوشت سازترین واقعه اسلام است که با هدایت و راهنمایی علما و با استفاده از احادیث و روایات این واقعه بزرگ با هدف خروج غدیر خم از انزوا بازسازی می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار