مدیرکل تبلیغات اسلامی یزد از اعزام ۱۲۰ مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف استان همزمان با ایام دهه امامت و ولایت خبر داد.
کد خبر: ۲۹۷۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰ 17 September 2016
به گزارش تابناک یزد،نحجت‌الاسلام سید محمدشریف حسینی کوهستانی،  اظهار کرد: با توجه به ضرورت تبیین و احیای واقعه غدیر در جامعه امروزی، بازسازی واقعه غدیر یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های بنیاد غدیر است که این برنامه در روز عید غدیر در شهرستان‌های یزد، اشکذر و میبد با محوریت سپاه الغدیر استان اجرا می‌شود. 
وی ادامه داد: برگزاری جشن‌های مردمی در طول دهه در مساجد، تکایا و پارک‌های استان، اطعام در روز عید غدیر، برگزاری ۱۸ جلسه گفتمان دینی، برگزاری ۱۵ مسابقه فرهنگی و کتابخوانی، مراسم تکریم سادات، قرائت زیارت جامعه کبیره، اجرای ۲۱ برنامه رادیویی و تلویزیونی غدیر، اعزام ۱۲۰ مبلغ و مبلغه به نقاط مختلف استان از دیگر برنامه‌ها است.
برگزاری سه کارگاه آموزشی غدیرشناسی در یزد 
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد برگزاری سه کارگاه آموزشی غدیرشناسی را از دیگر برنامه‌ها دانست و افزود: دو کارگاه در شهرستان یزد ویژه روحانیون و مربیان حلقه‌های صالحین و یک کارگاه در شهرستان بافق ویژه معلمان در حال برگزاریست.
وی از برپایی ۱۱۰ ایستگاه صلواتی غدیر در طول دهه خبر داد و افزود: برگزاری برنامه سخنرانی با عنوان ۱۰ شب با غدیر در ۱۵ مسجد همراه با اهدای علم ارسالی از عتبه مقدسه علویه، برگزاری مراسم نماز عید غدیر، دیدار با خانواده شهدای سادات و شهدای مدافع حرم، مراسم پرده خوانی غدیر در مدارس از دیگر برنامه‌های این دهه است.
برگزاری ۱۰ محفل انس با قرآن در یزد
حجت‌الاسلام حسینی کوهستانی از برگزاری ۱۰ محفل انس با قرآن در طول دهه ولایت و امامت با همکاری کانون‌های قرآن سازمان تبلیغات اسلامی در سراسر استان خبر داد و گفت: مبلغان در فضای مجازی نیز حضور فعال دارند که حدود ۱۲ برنامه‌ فرهنگی در فضای مجازی با محوریت ستاد مبشران غدیر در طول این دهه در حال اجراست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار