کد خبر: ۲۹۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱ 30 April 2015
مدیرعامل شرکت کشتی‌رانی خزر با بیان اینکه کنوانسیون‌هایی غیرالزامی دریای خزر را می‌توانیم کاهش دهیم، گفت: قیمت تمام شده با این رویه کاهش و ارزش افزوده هم زیاد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس ، علی‌اکبر غنجی صبح امروز در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی بندر امیرآباد، اظهار کرد: کشورهای اطراف حاشیه خزر، دیپلماسی خاص خود را دارند و مالک کشتی هم به عنوان سربازان خط مقدم باید حمایت‌های خاصی داشته باشند.

وی با بیان اینکه دریای خزر را به عنوان فضای کسب و کار خاص در نظر بگیریم و قطب دوم اقتصادی کشور در آینده نزدیک شود، افزود: هر اندازه میزان ناوگان با پرچم جمهوری اسلامی افزایش یابد بر اقتدار حاکمیتی ما افزوده می‌شود.

مدیرعامل شرکت کشتی‌رانی خزر با اشاره به اینکه در کشور روسیه با مشکل افت آب‌خور کانال ولگا روبه‌رو هستیم، تصریح کرد: باید توجه کنیم بنادر و سیلوهای روسیه، ناوگان ایرانی را به سیلوها راه نمی‌دهند و می‌تواند در ایجاد امنیت غذا در آینده برای ما مشکل‌ساز باشد و این یک چالش است.

وی با اشاره به حمایت از تجار در بخش ارزی، ادامه داد: فضای خوبی در کشور ایجاد شده، اما باید بدانیم کشور ما بزرگ است و دشمنان مختلفی دارد و سازمان بنادر، بحث حاکمیتی خود را جدای از مسائل بین‌المللی در دریای مازندران ایفا کند.

مدیرعامل شرکت کشتی‌رانی خزر با بیان اینکه کنوانسیون‌هایی که الزامی نیست را می‌توانیم کاهش دهیم، گفت: به این ترتیب قیمت تمام شده کاهش یافته و ارزش افزوده هم افزایش می‌یابد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار