مدیر شعب بانک توسعه تعاون مازندران گفت که این بانک امسال تاکنون 600 میلیارد ریال تسهیلات به شرکت های تعاونی استان پرداخت کرده است .
کد خبر: ۲۹۶۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳ 15 September 2016

به گزارش تابناک مازندران، علیرضا اکبری روز چهارشنبه در مراسم تجلیل از تعاونی های برتر مازندران اشتغالزایی حدود 2 هزار نفری را از نتایج و دستاوردهای پرداخت تسهیلات به شرکت های تعاونی مازندران عنوان کرد.

 
 

وی افزود : با توجه به وضعیت فعلی پرداخت ، تا پایان امسال 700 میلیارد ریال دیگر تسهیلات به شرکت های تعاونی مازندران پرداخت می شود .
مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون مازندران میزان تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون به شرکت های مازندران در سال گذشته را بیشتر از یک هزار میلیارد ریال اعلام کرد و افزود که پارسال هم این میزان تسهیلات به یک هزار و 300 نفر پرداخت شده بود .

اکبری همچنین اعلام کرد که بانک توسعه تعاون برای کمک و حمایت از شرکت های تعاونی که با مشکلات مالی مواجه هستند ، تمهیداتی در زمینه تاخیر پرداخت اقساط و مهلت پرداخت بدهی در نظر گرفته است .
 
 

وی همچنین از بخشودگی جرایم دیرکرد پرداخت اقساط تسهیلات برخی شرکت های تعاونی مازندران به عنوان دیگر برنامه حمایتی این بانک تخصصی دولتی در استان نام برد .

بانک توسعه تعاون در مازندران 22 شعبه دارد .
 
اکو نیوز
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار