فرماندار تاکستان گفت: با استفاده از تجربیات سایر استان‌ها درخصوص برگزاری جشن انگور و با استفاده از نیروهای بومی، کمک گرفتن از بخش خصوصی و مشارکت دادن مردم در برگزاری جشن انگور شمه‌ای از اقدام و عمل منسجم و بهینه را نشان می‌دهیم.
کد خبر: ۲۹۶۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴ 15 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، سیاوش طاهرخانی در هشتمین جلسه هماهنگی جشن انگور که صبح امروز با حضور عباس جهانبخشی مسؤول اجرایی جشنواره، رؤسای ادارات و اعضای ستاد جشن انگور در تالار اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان برگزار شد با بیان اهمیت مدیریت در هزینه اظهار داشت: با نصب‌العین قرار دادن فرمایش مقام معظم رهبری درخصوص راهبرد سال مبنی اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل در برگزاری جشن انگور قطع به یقین از ظرفیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دستگاه‌های دولتی به منظور پرهیز از هزینه‌های غیرضروری بهره می‌بریم تا به معنای واقعی مفهوم اقتصاد مقاومتی اجرایی شود.

وی گفت: با استفاده از تجربیات سایر استان‌ها درخصوص برگزاری جشن انگور و با استفاده از نیروهای بومی، کمک گرفتن از بخش خصوصی و مشارکت دادن مردم در برگزاری جشن انگور شمه‌ای از اقدام و عمل منسجم و بهینه را نشان می‌دهیم.

رئیس ستاد جشنواره ملی انگور افزود: بی‌شک برگزاری جشن انگور با رویکرد ملی عزم ملی را می‌طلبد که خوشبختانه این امر در میان مسؤولان، بخش خصوصی و مردم در سطح شهرستان تاکستان بسیار عینی و ملموس است.

طاهرخانی اضافه کرد: در شهرستان تاکستان و استان قزوین یک هاله انتظار زیبایی برای برگزاری جشن انگور ایجاد شده است.

فرماندار تاکستان بیان کرد: این انتظار از طریق رسانه‌های جمعه و فضای مجازی در حال تسری به کل کشور است که همین امر وظیفه ما را سنگین می‌کند.

طاهرخانی یادآور شد: در تمام برنامه به ویژه برنامه‌های هزینه‌بر، فرمایش مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل را سرلوحه کار خود قرار داده و در جشنواره انگور امسال همه این موضوع را لمس می‌کنند.

گفتنی است در بخش دیگر این جلسه رئیس اجرایی جشنواره انگور و اعضاء ستاد گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار