آیت‌الله علما خواستار شد
امام جمعه کرمانشاه خواستار جدی گرفتن رواج فرهنگ تشکیل تعاونی‌ها شد و گفت: جوانان با تشکیل تعاونی‌ها می‌توانند از استعدادها و توانایی‌های یکدیگر استفاده کنند.
کد خبر: ۲۹۶۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱ 15 September 2016
به گزارش تابناک به نقل از فارس،آیت‌الله شیخ مصطفی علما در کرمانشاه با اشاره به هفته تعاون اظهار داشت: تعاون و انجام امورات مختلف در قالب اقدامات تعاونی همواره مورد توجه دین مبین اسلام قرار گرفته است و این تاکید دینی باید به‌صورت ویژه دنبال شود.
امام جمعه کرمانشاه تعاونی‌ها را محلی برای تولید و هم‌افزایی افراد عنوان کرد و ادامه داد، تصریح کرد: روح تعاون در جامعه موجب ایجاد آبادانی می‌شود و همواره ثمرات و نتایج خوبی در قالب تعاون و همکاری رخ می‌دهد که از این آموزه سودمند دینی باید به بهترین نحو استفاده کنیم.نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه خواستار جدی گرفتن رواج فرهنگ تشکیل تعاونی‌ها شد و عنوان کرد: در صورت تشکیل تعاونی‌ها، چندین جوان و فرد جویای کار می‌توانند در کنار هم و با استفاده از استعدادها و توانایی‌های مختلف یکدیگر به فعالیت بپردازند و در زمینه تولید و بهبود شرایط اقتصادی کشور گام بردارند.
این مسؤول با اشاره به اینکه لازمه تعاون ایجاد هم‌دلی است، خاطرنشان کرد: استان کرمانشاه دارای استعدادها، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بسیار زیادی است که باید برای افزایش تعاون و ترویج فرهنگ تشکیل تعاونی‌های فعال از آن استفاده شود.
وی به ظرفیت بالای نیروی انسانی، افراد کارآمد، فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و جوانان در استان کرمانشاه اشاره کرد و متذکر شد: زمینه ایجاد اشتغال برای افراد بی‌کار در این استان وجود دارد و خاطرنشان کرد: تلاش برای رفع مشکل بی‌کاری جوانان برای تمامی مسؤولان و افراد دست‌اندرکار یک وظیفه است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار