در صورت تحقق اعتبارات لازم صورت می‌گیرد
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: کلینیک تخصصی زنان در صورت تحقق اعتبارات لازم در استان قزوین راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۲۹۶۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۵ 14 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، سیده‌حمیده زرآبادی در جلسه هم‌اندیشی بانوان فرهیخته استان قزوین که ظهر امروز در اداره‌کل تبلیغات اسلامی این استان برگزار شد، اظهار داشت: نیازمند اعتبارات مناسب در حوزه بانوان هستیم چراکه دو طرح اجرایی این حوزه به دلیل کمبود اعتبارات متوقف شده است.

وی افزود: برنامه‌های متنوعی را برای حوزه بانوان استان قزوین از جمله راه‌اندازی کلینیک تخصصی زنان و مرکز مشاوره قبل، حین و بعد از ازدواج پیش‌بینی کرده‌ایم و امیدواریم برای تحقق این مهم اعتبارات لازم از سوی مسؤولان اختصاص داده شود.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به دنبال توانمندسازی بانوان هستیم چراکه در بسیاری از طرح‌ها و قوانین کوچکترین کمکی به توانمندسازی این قشر وجود نداشته است.

زرآبادی عنوان کرد: بسیاری از مشکلات و مسائل بانوان در حوزه‌های مختلف همچون کاهش ساعت کاری و نیمه وقت بودن بانوان مورد استقبال نمایندگان مجلس قرار نمی‌گیرد چراکه برخی معتقد هستند شرط ورود بانوان به بازار کار وابسته شرایط حاکم بر کشور است.

وی اضافه کرد: سعی داریم طرحی را مبنی بر در نظر گرفته شدن تسهیلات و خدمات برای مادران و پدران شاغل اجرا کنیم و در حال حاضر به دنبال بررسی و ارائه آن در مجلس شورای اسلامی هستیم.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در حوزه اعتدال‌سازی بین مردان و بانوان اقداماتی را در مجلس شورای اسلامی انجام داده‌ایم و به دنبال پذیرفته شدن کلمه «عدالت جنسیتی در بین مردان» در مجلس شورای اسلامی بوده‌ایم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار