امام جمعه کرمانشاه:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: تعاونی ها نقش بسیار مهمی در ایجاد اشتغال پایدار می توانند ایفا کنند به همین دلیل باید به آن ها بخصوص از سوی بانک ها توجه بیشتری شود.
کد خبر: ۲۹۵۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷ 14 September 2016
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، آیت الله مصطفی علما روز چهارشنبه در دیدار جمعی از تعاونگران استان که در دفتر وی برگزار شد، اظهار کرد: تعاونی ها باید در تمام زمینه ها اعم از تولید، توزیع و مصرف نمونه و الگو باشند.
وی افزود: امکانات لازم برای کار کردن در استان وجود دارد لذا باید با تقویت روحیه تعاون، انگیزه و پشتکار شرایطی برای رفع مشکل بیکاری جوانان فراهم کنیم.
آیت الله علما ادامه داد: در کرمانشاه نیروهای کار خوبی داریم به شرطی که شرایط و موقعیت لازم را برای آن ها فراهم کنیم تا استان و دیار ما پیشرفت کند.
نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: تمام کسانی که تعاونگر هستند باید هر کاری که انجام می دهند در جهت رضایت خداواند باشد و از خداوند انتظار پاداش خیر داشته باشند.
در پایان از مجموعه تعاونگران خواستند تا با همدلی و همفکری یکدیگر فرهنگ کار دسته جمعی و خدمت صادقانه به مردم را نهادینه کنند تا شاهد توسعه و آبادانی استان باشیم.
** در دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به بخش تعاون شده است 
داود یاوری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه نیز در این دیدار گفت: خوشبختانه در دولت تدبیر و امید به بخش تعاون و کارگروهی توجه ویژه ای شده است. 
وی با اشاره به اینکه نگاه دولت نگاه حمایتی به بخش تعاونی و اقتصاد گروهی است، ادامه داد: بخش تعاون همگی یک صدا و یک رای به دنبال توصیه و تاکید رهبر انقلاب وضعیت روز جامعه را درک کرده و می دانند هم اکنون زمان حمایت از تولیدات و محصولات داخلی در راستای اقتصاد مقاومتی است.
یاوری همچنین به ویژگی های ممتاز تعاونی ها اشاره کرد و گفت: شرکتهای تعاونی ظرفیت مناسبی برای ارایه خدمات قبل ، حین و بعد از تولید خواهند داشت و این مولفه ای بسیار مناسب برای ایجاد توازن در اقتصاد بازار و از بین بردن واسطه ها و حذف دلالان است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار