کد خبر: ۲۹۵۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳ 16 September 2016
به گزارش تابناک یزد، یک عضو فراکسیون امید گفت: یکی از آسیب‌های اصلی کشور ما «خودعلامه پنداری» برخی مسئولین است.‌عبدالله حاتمیان اظهار کرد: یک عده در کشور ما عادت دارند که بنشینند و در همه زمینه‌ها اعم از پزشکی، نظامی، کشاورزی، اشتغال و ... اظهار نظر کنند. در این حالت ضمن ایجاد خطاهای بسیاری در کار ممکن است به رسالت‌های مدنظر برای اجرای یک مسئولیت نرسیم، در هر حوزه باید کارشناسان مربوط به آن حوزه اظهار نظر کنند.
وی با اشاره به این‌که «در مجلس چند حالت برای نمایندگان وجود دارد تا به اطلاعات فنی دست پیدا کنند»، اظهار کرد: موسسه پژوهش‌های علمی مجلس، گزارش کمیسیون‌های تخصصی و همچنین کارشناسان دولتی برای موضوعات گوناگون را به مجلس می‌آورند و توضیحاتی درباره یک موضوع ارایه می‌کنند.

وی ادامه داد: مثلا در مورد مسالهFATF شاید همه نمایندگان اطلاعات تخصصی نداشته باشند و نتوانند اظهار نظر کارشناسی کنند در این رابطه یکی از سه مرجع بالا و مشاوران مربوطه برای نمایندگان توضیحاتی در رابطه با این موضوع ارائه می‌کنند.
این عضو فراکسیون امید با اشاره به این‌که «یک نماینده قطعا نمی‌تواند در موضوعات گوناگون اظهار نظر تخصصی و کارشناسی کند»، گفت: اصلا نیازی نیست که یک نماینده در رابطه با هر موضوعی اظهار نظر کند. تخریب موضوعFATF یک دستاویز سیاسی است که ذهن مردم را مشوش می‌کند؛ چراکه نقد و نظر مخالف باید از کانال خودش باشد. ولی نقدهای بی‌جا جز تخریب دلسوزان نظام و همچنین دلسرد کردن مردم فایده دیگری ندارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار