کد خبر: ۲۹۴۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵ 12 September 2016
تابناک - مسابقات شطرنج رده های سنی زیر 12 سال و زیر 14 سال قهرمانی کشور از شامگاه یکشنبه در شهرستان رشت آغاز شد .

به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این دوره از رقابتها ، 203 شطرنجباز رده های سنی زیر 12 سال و زیر 14 سال از استان های مختلف کشور حضور دارند و در مجموعه ورزشی یادگار امام شهرستان رشت با هم به رقابت می پردازند .
 
شطرنجبازان شرکت کننده در این دوره از رقابتها ، در 9 دور به روش سوییسی با هم رقابت می کنند و قوانین فدراسیون جهانی شطرنج (فیده) حاکم بر این دوره از رقابتها است .
 
در بازیهای انجام شده از دور اول این رقابتها و در رده سنی زیر 12 سال ، آرین برادران تمدن ، سیدعلی عبادی ، سینا ابراهیمی ، امیرعلی امیری و محمدجواد خورشیدی برابر حریفان خود به برتری رسیدند و در صدر جدول قرار گرفتند .
 
همچنین در رقابتهای رده سنی زیر 14 سال ، کوروش طوفانی ، آرش داغلی ، پویا محمدی و حامد بهروزی مقدم توانستند برابر رقبای خود به برتری برسند و در صدر جدول این رده سنی قرار گیرند .
در پایان رقابتها شطرنج قهرمانی رده های سنی زیر 12 سال و زیر 14 سال ، 10 شطرنجباز برتر هر رده انتخاب و به مرحله نهایی رقابتهای قهرمانی کشور صعود می کنند .
مسابقات شطرنج قهرمانی رد های سنی زیر 12 سال و زیر 14 سال قهرمانی کشور ، به مدت یک هفته در تالار شطرنج مهداندیشه مجموعه ورزشی یادگار امام شهرستان رشت ادامه می یابد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار