کاروان ایران در چهارمین روز از مسابقات پارالمپیک 2016 ریو به یک مدال نقره دست یافت.
کد خبر: ۲۹۴۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۸ 12 September 2016
به گزارش تسنیم، در روز چهارم مسابقات پارالمپیک ریو 2016 کاروان ایران یک مدال نقره کسب کرد تا شمار مدال‌های ایران به 3 نقره و یک طلا برسد.
 
  
عملکرد کاروان ایران در روز چهارم به شرح زیر است:
 
    تیم میکس ریکرو تیراندازی باکمان کشورمان در مرحله فینال پارالمپیک 2016 ریو برابر چین قرار گرفت و با نتیجه 5 بر 3 شکست خورد و به عنوان نایب قهرمانی دست یافت تا سومین مدال نقره ایران را به دست آورد. این تیم متشکل از زهرا نعمتی و ابراهیم رنجبر بود.
 
 
 
* تیم فوتبال پنج نفره ایران در دومین مسابقه خود توانست مراکش را با نتیجه 2 بر صفر مغلوب کند.
 
 
 
* محسن کائیدی و سیامک صالح فرج زاده در پرتاب وزنه از کسب مدال بازماندند. در ادامه رقابت‌های روز چهارم پارالمپیک ریو، فینال پرتاب وزنه مردان برگزار شد و دو نماینده ایران یعنی محسن کائیدی و سیامک صالح‌فرج‌زاده به رقابت با حریفان خود پرداختند.
 
 
 
* محسن کائیدی که به عنوان اولین نفر در گروه اقدام به پرتاب کرد نتوانست رکوردهای خوب خود را تکرار کند و بهترین پرتابش به میزان 10.70 متر به ثبت رسید.
 
 
 
* سیامک صالح‌فرج‌زاده که رکورد جهان را با پرتابی به میزان 11.52 متر در اختیار دارد نیز نتوانست به رکورد خود نزدیک شود و با رکوردی معادل 10.65 متر به کار خود پایان داد.
 
 
 
* دونده 100 متر پارالمپیکی کشورمان در مسابقه فینال کلاس T47 هشتم شد. احمد اجاقلو در فینال ماده 100 متر کلاس T47 با رقبای خود مصاف داد و در نهایت با ثبت زمان 11.27 ثانیه هشتم شد.
 
 
 
*حمید اسلامی در دوی 1500 متر پارالمپیک به‌علت دیسکالیفه شدن حذف شد. دونده پارالمپیکی کشورمان در شرایطی که با رکورد 4 دقیقه و 15 ثانیه در گروه خود دوم شده بود، به‌علت خطا در طول مسابقه دیسکالیفه شد و از دور مسابقات کنار رفت.
 
 
 
* تیم بسکتبال با ویلچر ایران در چهارمین دیدار خود با نتیجه 73 بر 50 برابر برزیل شکست خورد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار