مسئول توزیع کتاب‌های درسی در قزوین:
مسئول توزیع کتاب‌های درسی در شهرستان قزوین با بیان اینکه توزیع کتاب‌های درسی مدارس آغاز شده است، گفت: بیش از 42 هزار جلد کتاب در مقاطع و رشته های مختلف در کتاب فروشی ها توزیع می شود.
کد خبر: ۲۹۳۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸ 10 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، سیدحسین سیاهپوش در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی شاخص، از آغاز توزیع کتاب‌های درسی مدارس خبر داد و اعلام کرد: ۴۲ هزار و ۳۸۰ جلد کتاب در مقاطع و رشته های مختلف در کتاب فروشی ها توزیع می شود که کمی بیشتر از تعداد دانش اموزان است.

مسئول توزیع کتاب‌های درسی در شهرستان قزوین اظهار کرد: دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه با مراجعه به کتاب فروشی ها می توانند کتابهای خود را خریداری کنند.

این مسئول با بیان اینکه کتاب های درسی دانش آموزان براساس قیمت مصوب بر روی جلد عرضه می شود، افزود: برای اطلاع خریداران برگه قیمت تهیه شده و در اختیار مراکز کتاب فروشی ها قرار داداه شده است.

سیاهپوش با بیان اینکه دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه با مراجعه به کتابفروشی ها کتاب های خود را خریداری کنند، اضافه کرد: کتابها ی ابتدایی، پیش دانشگاهی و فنی حرفه ای در مدارس توزیع می شود.

وی عنوان کرد: از مجموع کل کتاب های ثبت شده در سامانه اینترنتی ثبت نام کتب درسی، تعداد ۱۱۲ هزار و ۸۵۲ ویژه دوره ابتدایی و تعداد شش هزار و ۳۲۸ ویژه دوره پیش دانشگاهی شامل یک هزار و ۴۰۳ نفر در رشته ریاضی و فیزیک، سه هزار و ۷۱ نفر در رشته علوم تجربی، یک هزار و ۷۸۱ نفر در رشته علو انسانی، ۴۷ نفر در رشته علوم و معارف اسلامی و ۲۶ نفر در رشته علوم هنری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار