فرماندار تاکستان:
فرماندار شهرستان تاکستان گفت: با توجه به وجود سطح زیر کشت انگور، شهد مثال‌زدنی انگور تاکستان، وجود بستر هم‌افزایی و مشارکت مناسب مردم و مسؤولان این شهرستان بی‌شک جشن انگور امسال تاکستان بر تارک تقویم جشن‌های محصول کشور می‌درخشد.
کد خبر: ۲۹۳۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷ 10 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، سیاوش طاهرخانی در جلسه هماهنگی جشن انگور که صبح امروز با حضور اعضای ستاد برگزاری جشن انگور در تالار اجتماعات فرمانداری شهرستان تاکستان برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری این جشن می‌تواند زمینه دیدن ظرفیت‌های مختلف به ویژه ظرفیت گردشگری این شهرستان را فراهم سازد.

وی افزود: اعضای ستاد جشن انگور باید برای برگزاری باشکوه این جشن در سال جاری هم و غم خود را مصروف بدارند تا جایگاه شهرستان تاکستان در کشور حفظ شود.

فرماندار تاکستان عنوان کرد: با توجه به وجود سطح زیر کشت انگور، تنوع زیاد این میوه، کیفیت و شهد مثال‌زدنی انگور تاکستان، وجود بستر هم‌افزایی و مشارکت مناسب مردم، عزم و جزم مسؤولان شهرستان بی‌شک جشن انگور امسال تاکستان بر تارک تقویم جشن‌های محصول کشور می‌درخشد.

طاهرخانی خطاب به دبیرخانه جشنواره انگور بیان کرد: با بررسی همه‌جانبه برنامه و تمهید مقدمات به منظور بی‌نقص و کم‌نقص بودن برنامه، هزینه‌های لازم صورت گیرد که هرگونه هزینه‌کرد در این خصوص در واقع سرمایه‌گذاری است.

این مسؤول ادامه داد: با شناساندن قابلیت‌های گردشگری در شهرستان تاکستان رونق اقتصادی را در این شهرستان شاهد هستیم.

گفتنی است، جشن انگور در ششم مهر ماه سال جاری به مدت یک روز در شهر تاکستان برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار