خطیب جمعه ایلام:
امام جمعه ایلام گفت:دست دوستی به‌سوی چنین رژیم جنایتکار و نسل‌کش که سبقت از رژیم صهیونیستی را ربوده است به صلاح نیست و این رژیم مانند رژیم صهیونیستی فقط زبان زور را می‌فهمد و مذاکره پذیر نیست
کد خبر: ۲۹۳۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۰ 09 September 2016

 امام جمعه ایلام گفت:دست دوستی به‌سوی چنین رژیم جنایتکار و نسل‌کش که سبقت از رژیم صهیونیستی را ربوده است به صلاح نیست و این رژیم مانند رژیم صهیونیستی فقط زبان زور را می‌فهمد و مذاکره پذیر نیست

به گزارش تابناک ایلام،حجت‌الاسلام‌والمسلمین «محمد نقی لطفی» در خطبه‌های نماز جمعه  ایلام، با اشاره دهه‌ی اول ماه ذی‌الحجه، اظهار کرد: در این ماه نورانیت و ملکوتیت بسیار زیاد بوده و مناسبت‌های بزرگی در این ماه قرارگرفته و در نوزدهم ماه ذی‌الحجه به‌عنوان روز عرفه نام‌گذاری شده که دعا و نیایش در این روز بسیار مهم و تأثیرگذار است.

 

وی بابیان اینکه دعا محکم‌ترین ریسمان ارتباط باخدا است افزود: در روز عرفه درب‌های رحمت الهی بر روی بندگان خدا باز بوده لذا باید نهایت استفاده از این روز برده شود.

 

 امام‌جمعه ایلام در ادامه با اشاره به اینکه عید قربان جلوه‌گاه تسلیم و تعبد ابراهیم خلیل و روز قرب انسان به خداوند است تصریح کرد: عید قربان روز قربانی کردن عزیزها در آستان عزیزترین خداوند است.

 

لطفی در ادامه با تأکید بر اینکه فاجعه هولناک منا و کشتار عظیم زائران خانه خدا یکی از مصائب بزرگ و فراموش‌نشدنی جهان اسلام است خاطرنشان کرد: این حادثه هولناک حاکی از بی‌لیاقتی و سوء مدیریت رژیم سعودی  است.

 

وی بابیان اینکه آل سعود مانند رژیم صهیونیستی پذیر نیست گفت: پیام مهم رهبری به حکام آل سعود کوبنده و مهم بود و رژم آل سعود پرونده سیاه و جنایت‌باری در دوران حاکمیت ننگین خود دارد و این کشور لیاقت گفت‌وگو با مردم و نظام ایران اسلامی را ندارد.


امام‌جمعه ایلام با اشاره به اینکه آمریکا شریک تمام جنایات و خون‌ریزی‌های جهان است خاطرنشان کرد: دستگاه دیپلماسی ما کمتر حرف از مذاکره با رژیم آل سعود بزند.

 

 پس از اقامه نماز پرفیض جمعه، نمازگزاران ایلامی با شرکت در راهپیمایی، با سردادن شعار مرگ بر آمریکا، و مرگ بر اسرائیل جنایات آل سعود و سکوت مجامع بین‌المللی در کشتار بی‌رحمانه مظلومان بحرین را محکوم کردند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار