معاون فرهنگی بنیاد شهید استان فارس از برگزاری آئین نامگذاری میدانی به نام «شهدای منا» در شهر شیراز خبر داد و گفت: برگزاری نمایشگاه عکس و شب شعر و خاطره از دیگر برنامه‌هایی است که در بزرگداشت شهدای منا برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۹۳۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۹ 08 September 2016
تابناک فارس به نقل از تسنیم:علی محمدی با بیان اینکه باید یاد و نام شهدای منا زنده نگه داشته شود، اظهار داشت: علاوه بر دیدار خانواده‌های شهدای منای استان فارس با مقام معظم رهبری میدان و تونلی در شهر شیراز به نام شهدای منا نامگذاری می‌شود.

وی با بیان اینکه برپایی نمایشگاه عکس از شهدای منا از دیگر برنامه‌های گرامیداشت شهدای منا در استان فارس است، گفت: این نمایشگاه در صحن حرم حضرت شاهچراغ(ع) در معرض دید زائران قرار می‌گیرد.

معاون فرهنگی بنیاد شهید استان فارس از برگزاری شب شعر و خاطره در سالگرد شهدای منا خبر داد و افزود: این برنامه عصر پنجشنبه در سالن غزل تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

محمدی برگزاری دعای عرفه با محوریت شهدای منا را دیگر برنامه برای بزرگداشت این شهدا ذکر و خاطرنشان کرد: روز 21 شهریور مراسم دعای عرفه حرم شاهچراغ(ع) با حضور خانواده‌های شهدای منا برگزار می‌شود.
 
حادثه فاجعه‌بار منا که در روز عید قربان سال گذشته رخ داد منجر به کشته بیش از 4 هزار نفر از مسلمانان شد که در این بین 49 نفر از زائران استان فارس نیز جان خود را از دست دادند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار