لیگ دسته دو فوتبال باشگاه های کشور
هفته دوم مسابقات لیگ دسته دو فوتبال باشگاه های کشور در حالی از امروز (دوشنبه) آغاز می شود که در یکی از دیدارهای حساس، بعثت کرمانشاه در خانه میزبان گیتی پسند اصفهان است.
کد خبر: ۲۹۱۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷ 05 September 2016
به گزارش تابناک به نقل ازایرنا،تیم بعثت کرمانشاه که امسال با در اختیار گرفتن بازیکنان تازه و مورد نیاز خود به گفته مدیرعاملش به چیزی جز صعود به رقابت های لیگ یک فکر نمی کند در مسابقه اول خود برابر اروند خرمشهر در کمال ناباوری همگان با حساب 'چهار بر یک' مغلوب شد تا مشخص شود امسال شرایط برای همه تیم ها سخت تر از قبل است.
تیم بعثت کرمانشاه که البته تغییرات زیادی در کادر فنی خود داشت و طی دو ماه اخیر سه نفر را به عنوان سرمربی خود معرفی کرد در نهایت با شهرام مهرپیما به توافق رسید و وی به عنوان سرمربی کارش را به تازگی با تیم بعثت آغاز کرده است.
نبود ثبات در کادر فنی و به طول انجامیدن معرفی سرمربی نهایی تیم بعثت در همان هفته اول ضربه خود را به این باشگاه وارد آورد تا مسئولان برای هفته های آتی تدبیری جدی تر بیندیشند.
بعثت کرمانشاه در حالی امروز به مصاف گیتی پسند اصفهان می رود که این تیم در هفته نخست برابر شهرداری اراک با حساب صفر- صفر متوقف شد تا اولین پیروزی خود را در بازی خارج از خانه برابر تیم کرمانشاهی جستجو کند.
بدون شک بازی در خانه برای همه تیم ها راحت تر است اما این در شرایطی است که بازیکنان بعثت روحیه از دست رفته خود را پس از باخت سنگین مقابل اروند خرمشهر بازیافته و آمادگی خود را افزایش داده باشند.
پیروزی در دیدار دوم برای بعثت بسیار حیاتی است و بدون شک اگر این اتفاق رخ دهد می تواند زمینه پیروزهای بعدی بعثت را نیز فراهم و از این تیم یک چهره مدعی در گروه اول مسابقات بسازد.
دیدار تیم های بعثت کرمانشاه و گیتی پسند اصفهان از ساعت 17 امروز (15 شهریور) در ورزشگاه انقلاب کرمانشاه برگزار می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار