با پایان دوره 4 ساله غلامرضا ملکی صورت می‌گیرد
مجمع انتخابات برای تعیین رئیس جدید هیأت ژیمناستیک استان قم با پایان دوره چهار ساله رئیس این هیأت و ثبت نام از کاندیداها برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۹۰۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۲:۲۹ 05 September 2016
به گزارش تابناک قم، مهرماه چهار سال قبل بود که مجمع انتخابات به منظور تعیین رئیس جدید هیأت ژیمناستیک استان قم با حضور مسؤولان وقت فدراسیون این رشته و اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار و غلامرضا ملکی برای این مسوولیت انتخاب شد.

دقیقاً در روز سیزدهم مهر ماه سال 1391 بود که مجمع انتخابات هیأت ژیمناستیک استان با هدف تعیین رئیس جدید این هیات، با حضور درویش‌زاده رئیس وقت فدراسیون ژیمناستیک و همچنین عباس جهان‌بینی مدیر کل وقت اداره ورزش و جوانان استان قم برگزار شد.

آن زمان در مجمع انتخابات هیأت ژیمناستیک استان قم 17 نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات بودند که از جمع آنها دو نفر غایب بود و رای‌گیری با حضور 15 نفر از اعضای مجمع انجام پذیرفت و غلام‌رضا ملکی برای مدت چهار سال به عنوان رئیس هیأت ژیمناستیک استان قم انتخاب شد.

در انتخابات سال 1391، غلامرضا ملکی تنها کاندیدای ریاست هیأت ژیمناستیک استان قم بود، چهره‌ای که از پیشکسوتان و نیروهای با سابقه ورزش قم محسوب می‌شود و در ورزش قم شناخته شده است و از سال 1387 تا سال 1391 نیز ریاست هیأت ژیمناستیک قم را عهده‌دار بود.

در واقع ملکی در دومین دوره چهار ساله، ریاست هیأت ژیمناستیک قم را انجام می‌دهد و به احتمال بسیار زیاد یکی از کاندیداهای شرکت در مجمع جدید انتخابات این هیأت ورزشی نیز خواهد بود تا در صورت انتخاب و حفظ موقعیت خود در این هیات، برای سومین دوره متوالی چهار ساله، سکان‌دار این هیأت ورزشی باشد.

با توجه به اینکه دوره چهار ساله غلامرضا ملکی در ریاست هیأت ژیمناستیک استان قم دقیقا روز سیزدهم مهر ماه سال جاری به پایان می‌رسد، دفتر امور مجامع هیات‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان این استان، فراخوان ثبت‌نام از کاندیداهای ریاست هیأت ژیمناستیک قم را انجام داده است.

براساس تبصره دو ماده هفت آئین‌نامه هیات‌های ورزشی، ثبت نام از متقاضیان احراز پست ریاست هیأت ژیمناستیک استان قم به مدت یک هفته کاری آغاز شده و تا روز شانزدهم شهریور ماه ادامه دارد و افراد مایل به شرکت در انتخابات باید به دفتر امور مجامع هیات‌های ورزشی در اداره کل ورزش و جوانان استان قم مراجعه کنند.

بدین‌ترتیب در مهر ماه سال جاری با حضور رئیس فدراسیون ژیمناستیک، مدیر کل ورزش و جوانان استان قم و اعضای مجمع هیات ژیمناستیک این استان، انتخابات این هیات ورزشی برگزار و رئیس جدید برای یک دوره چهار ساله تا مهرماه سال 1399 مشخص خواهد شد.

در شرایطی که هنوز مشخص نیست چند کاندیدا در مجمع انتخابات هیات ژیمناستیک استان قم حضور می‌یابند اما اعضای این مجمع از هم اکنون مشخص هستند و علاوه بر رئیس فدراسیون و مدیر کل ورزش و جوانان استان، نمایندگان باشگاه‌‌ها، ورزشکاران، داوران، مربیان، بخش‌های تابعه و آموزش و پرورش و چند نماینده دیگر امکان رای دارند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار