معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به آمار ثبت احوال در استان یزد در زمینه کاهش ازدواج ها گفت: تغییر در سبک زندگی عاملی در کاهش ازدواج ها در استان بوده است.
کد خبر: ۲۹۰۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲ 04 September 2016
به گزارش تابناک یزد،طوبی مازار زاده، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد  در مراسم جشن ازدواج حضرت علی ( علیه السلام ) و حضرت زهرا ( سلام الله علیها) در شاهدیه گفت: امروز ما باید زندگانی ائمه را برای ترویج سبک زندگی الگو قرار دهیم.

 

وی افزود: متاسفانه امروز سن ازدواج بالا رفته و جوانان نیز از خود رغبتی نشان نمی دهند که دلایل عمده ای برای آن وجود دارد و سنت های غلط از عمده ترین دلایل آن است.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد خاطرنشان کرد: مخارج زیاد عروسی ها و جهیزیه های بالا امروز دلیلی برای کاهش ازدواج ها و بالا رفتن سن آنها است ولی باید بررسی کرد که اینها توانسته محبت را بین جوانان ما بوجود بیاورد.

 

فریبا خاکباز، مشاور بانوان فرماندار یزد نیز در این جشن گفت: متاسفانه آمار ازدواج های ثبت شده در ثبت احوال استان کاهش پیدا کرده است و در طول هفت سال گذشته ما شاهد این کاهش بوده ایم.

 

وی افزود: دلیل اصلی آن تغییر در ملاک ها و سخت تر شدن شرایط دلیلی بر کاهش ازدواج ها بوده است که در این راستا می توان با اطلاح الگوها و فرهنگ ازدواج در زمینه افزایش آن گام برداریم.

شبستان

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حیدری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
حتما کار استکبار جهانی و نتیحه برجام میباشد!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار