فرماندار تاکستان خبر داد
فرماندار شهرستان تاکستان از برگزاری جشن انگور در 6 مهر ماه سال جاری در شهر تاکستان خبر داد.
کد خبر: ۲۹۰۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰ 04 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، سیاوش طاهرخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاری فارس در قزوین با بیان اینکه شهرستان تاکستان دارای ظرفیت‌های بالایی در صنعت و کشاورزی دارد، اظهار کرد: طبق سنوات گذشته جشن انگور در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه 25 هزار هکتار باغ انگور در شهرستان تاکستان وجود دارد، ادامه داد: باید با توسعه زیرساخت‌های بخش کشاورزی در این شهرستان جشنواره‌ای در سطح ملی برگزار کنیم و علاوه بر آن نیز ظرفیت‌های بالقوه در بخش گردشگری را به منصه ظهور برسانیم.

فرماندار تاکستان هدف از برگزاری جشنواره انگور را معرفی ظرفیت‌های بخش گردشگری این شهرستان عنوان کرد و افزود: این جشنواره در ششم مهر ماه سال جاری برگزار می‌شود که امید است با برگزاری این جشنواره بسترهای لازم در جذب گردشگر فراهم شود.

طاهرخانی با بیان اینکه حداقل 750 هزار تن انگور در شهرستان تاکستان تولید می‌شود، اضافه کرد: در جشنواره انگور این شهرستان مراسم آبغوره‌گیری و شیره‌پزان «دوشاب‌پزان» از برنامه‌های جانبی این جشنواره است که به اجرا در می‌آید.

وی بیان کرد: امید است با تعامل مسؤولان استانی و شهرستانی بتوانیم ضمن آشنایی مردم با قابلیت‌های شهرستان تاکستان، جشنواره‌ای درخور و شایسته این شهرستان برگزار کنیم و شرکت‌کنندگان در این جشنواره را با نحوه کاشت، داشت و برداشت انگور آشنا کنیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان تاکستان عنوان کرد: علاقمندان می‌توانند برای حضور در جشنواره انگور این شهرستان با دبیرخانه این جشنواره با شماره تلفن 02835226802 تماس حاصل کرده و اطلاعات مورد نیاز را کسب کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار