فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف هفت تن و 179 کیلو انواع مواد مخدر در مردادماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۲۸۹۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷ 01 September 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، سردار عزیزاله ملکی با اشاره به کشف بالغ بر 7 تن مواد افیونی در هرمزگان اظهار کرد: ماموران انتظامی هرمزگان در راستای مبارزه با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، با پیگیری‌های شبانه‌روزی، اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی استان در مردادماه موفق شدند، 57 دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل موادمخدر را شناسایی و توقیف و 459 نفر از سوداگران مرگ را دستگیر کنند.

وی با اشاره به اینکه در این مدت، هفت تن و 179 کیلوگرم انواع موادمخدر در استان کشف شده، افزود: این مقدار مواد کشف شده شامل 6 تن و 951 کیلو تریاک، 166 کیلو و 702 گرم حشیش ، 54 کیلو هرویین و هفت کیلو و 117 گرم سایر مواد می‌باشد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل  این کشفیات 27 درصد رشد و افزایش دشته است.

 این مقام انتظامی استان، تعداد دستگیری معتادان کارتن خواب را دو هزار و 10 نفر و دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر را 381 نفر عنوان و تصریح کرد: در این مدت 150 تن از معتادان دستگیر شده به کمپ اعزام شده‌اند.

ملکی در ادامه تعداد طرح‌های پاک‌سازی محلات و نقاط آلوده استان را 57 طرح و مجموع دستگیرشدگان در بحث مواد مخدر در مدت یاد شده را 459 نفر عنوان کرد و بیان داشت: از این تعداد دستگیرشدگان، 78 نفر قاچاقچیان عمده مواد افیونی بودند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و دستگیری مجرمان، خطاب به افراد فرصت‌طلب و قانون‌شکن گفت: با توجه به حضور مداوم و اشرافیت پلیس در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی و کشف جرایم، مجرمان و متهمان در امان نخواهند بود چرا که چشمان تیزبین پلیس در هر لحظه ناظر بر اعمال آنان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار