بازیکن تیم سپیدرود رشت ؛
تابناک / بازیکن سپیدرود و سابق تیم‌ملی گفت: «همه فکر می‌کردند من اضافه وزن آورده‌ام ولی خودم را حفظ کردم و اتفاقا خیلی‌ها نیز استرس گرفته‌اند و بعضی‌ها نیز منتظر محو شدن من بودند ناراحت هستند.»
کد خبر: ۲۸۹۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸ 01 September 2016
تابناک / بازیکن سپیدرود و سابق تیم‌ملی گفت: «همه فکر می‌کردند من اضافه وزن آورده‌ام ولی خودم را حفظ کردم و اتفاقا خیلی‌ها نیز استرس گرفته‌اند و بعضی‌ها نیز منتظر محو شدن من بودند ناراحت هستند.»
 

دربی گیلان آن هم در لیگ دسته یک پرحاشیه و جنجالی از آب درآمد به طوری که دو پنالتی و چند اخراجی به همراه داشت. این بازی را ملوان با گل دقایق پایانی به سود خود به پایان برد ولی هنوز هم سپیدرودی‌ها به قضاوت محسن ترکی معترض هستند.

 

در این راستا و در خصوص شرایط تیم‌ملی حسین کعبی حرف هایی زده که در زیر می‌خوانید:

 

* چرا بازی ملوان و سپیدرود این همه جنجالی شد؟

- برای خود من هم عجیب بود که چرا این همه حاشیه داشت و به جنجال کشیده شد. البته اشتباهات داوری هم نقش داشت و با احترام به ترکی که حتی آخر بازی به او تبریک گفتم و حرف خاصی هم نزدم روی هر دو پنالتی و حتی هندی که دقیقه 87 گرفت اشتباه کرد. من توپ را با سینه استپ کردم که خطای هند گرفت قطعا برنامه 90 و کارشناسانی که بازی را دیده‌اند با من هم عقیده هستند نه پنالتی‌ها پنالتی بود و نه هند من هند بود که خطا بگیرد. در کل در روزی که خود ما هم خوب نبودیم داور هم کم اشتباه نکرد تا ببازیم.

 

* پس همه اتفاقات روی شما افتاد و داور فقط خطاهایی که شما می‌کردی می‌دید؟

- من محسن ترکی را دوست دارم و دوست نیز هستیم ولی نمی‌دانم چرا از ثانیه 20 اشتباه کرد. او رکورددار قضاوت در دربی است ولی نمی‌دانم چرا در لیگ یک آن هم در بازی مهم نتوانست کارش را به درستی انجام دهد. متاسفانه ترکی روز خوبی نداشت و اخراج بازیکن ما کاملا صحیح بود ولی بازیکن ملوان اصلا اخراجی نداشت.

 

* شاید خواسته بازی را متعادل کند تا زیادی اعتراض نکنید؟

- نمی‌دانم چرا این کار را کرد، شاید هم خواست جبران کند که زیاد به چشم نیاید.

 

* جو ورزشگاه نیز اصلا خوب نبود؟

- خیلی سنگین بود و ندیده بودم بازی باشد که این همه حاشیه داشته باشد. از اول بازی تا پایان و بعد از بازی حواشی وجود داشت که متاسفانه اصلا خوب نبود. نباید این اتفاق رخ می‌داد.

 

* خود تو دربی تهران و خوزستان را تجربه کردی. فکر می‌کنی دربی گیلان پرحاشیه است یا دربی‌های دیگر؟

- باور کنید دربی تهران حواشی دربی گیلان را ندارد و الکی شلوغش می‌کنند. دربی گیلان خیلی پرحاشیه بود یا این که سال‌ها بود این دو تیم با هم بازی نکرده بودند اما حاشیه‌ساز بازی کردند.

 

* علی‌نظر محمدی می‌گفت حسین کعبی را از هفته هشتم به بعد ببینید، خود شما فکر می‌کنی چقدر آماده هستی؟

- بعد از دو سال بازی نکردن و بدون بدنسازی نود دقیقه بازی کردم و باید کادر فنی رضایتش را اعلام کند. به نظر خودم با شرایطی که داشتم بد نبودم و آماده‌تر هم خواهم شد. وقتی من قرارداد بستم خیلی‌ها می‌گفتند منتظر بودیم ببینیم چقدر چاق شده‌ای! همه فکر می‌کردند من اضافه وزن آورده‌ام ولی خودم را حفظ کردم و اتفاقا خیلی‌ها نیز استرس گرفته‌اند و بعضی‌ها نیز منتظر محو شدن من بودند ناراحت هستند. خبرها می‌رسد که چطور به عده‌ای استرس وارد شده است.

 

* اوضاع مالی خوبی هم ندارید؟

- متاسفانه مشکل مالی برای تیم‌های لیگ برتری هم وجود دارد و سپیدرود هم سال‌هاست با این مشکل مواجه است. الان بازیکنان مطالبات فصل گذشته‌شان را نگرفته‌اند و این فصل هم هیچ پولی داده نشده که امیدواریم حل شود.

 

* یک بازی حساس هم این هفته با خونه به خونه دارید که دربی شمالی‌ها محسوب می‌شود؟

- خونه‌ به خونه تیم لیگ برتری است و بازیکنان زیادی دارد که با سابقه هستند، ما هم باید بازی با ملوان را فراموش کنیم و به فکر این بازی حساس باشیم.

 

* تیم ملی هم یک بازی حساس مقابل قطر پیش رو دارد. این بازی را چطور می‌بینی، تو مقابل قطر بازی کردی؟

- قطر تیم خوبی است ولی بازیکنانی که تیم ملی ایران دارد سرتر از بازیکنان قطری هستند. کارلوس کی‌روش کارش را بلد است و شک نکنید از قطر سه امتیاز را خواهد گرفت. البته تیم‌ها پیشرفت کرده‌اند و حتی سوریه و چین را هم نباید دست کم گرفت چون می‌توانند برای ما دردسرساز شوند.

 

* خیلی‌ها قطر را تیم چند ملیتی می‌دانند. واقعاً فکر می‌کنی بازیکنان خارجی قطری‌ها می‌توانند برای ما خطرساز شوند؟

- قطر چند سالی است که پیشرفت کرده و تیم هماهنگی شده است ولی تیم ما در آزادی اگر خودش باشد قطر نمی‌تواند برایش دردسر درست کند.

 

* خیلی‌ها این روزها از بازی‌های بازیکنی مثل سردار آزمون به نیکی یاد می‌کنند، این عده اعتقاد دارند او علی دایی آینده تیم ملی خواهد شد. فکر می‌کنی جای علی دایی را بگیرد؟

- این بحث‌ها اصلا درست نیست و شرایط دایی با آزمون فرق می‌کند. من دایی را سال‌هاست می‌شناسم و کنارش بازی کرده‌ام. سردار آزمون هم بازیکن خوبی است و خوب هم بازی می‌کند. با احترام به او و دیگران هزار سال دیگر علی دایی با کارنامه‌ای که دارد در فوتبال نخواهد آمد. او شناسنامه فوتبال ایران است و نباید کسی را با او مقایسه کرد. وقتی روبه‌روی علی دایی یا کنار او بازی کرده باشی متوجه می‌شوی که چه بازیکن توانمندی بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار