معاونت ارزیابی عملکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر داد:
با ارزیابی های صورت گرفته توسط دستگاههای نظارتی جایگاه وزارت صنعت در رده بندی ارتقای سلامت نظام اداری و پیشگیری از فساد در سال گذشته نسبت به دوسال قبل از 47 به 87 ارتقا پیدا کرده است.
کد خبر: ۲۸۸۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶ 01 September 2016
حسن ممتحن در کارگاه آموزشی ارتقای سلامت نظام اداری و پیشگیری از فساد که با حضور مدیران و کارشناسان مجموعه هم خانواده صنعت، معدن و تجارت استان برگزار شد،گفت: با وجود حجم عظیم کاری وزارت صنعت، معدن و تجارت در ارتقای سلامت نظام اداری و پیشگیری از فساد جایگاه مناسبی دارد.
 
ارتقای سلامت نظام اداری و پیشگیری از فساد در سال گذشته 
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،حسن ممتحن با بیان اینکه بیش از 40 درصد امور و وظایف حوزه های اقتصادی در سطح کشور توسط بخش صنعت، معدن و تجارت صورت میگرد اظهار داشت: وزارت صنعت، معدن و تجارت متولی بخش تولید، صادرات، واردات، شبکه توزیع، حمایت از تولیدکننده و مصرف کننده است از همین رو اهمیت آن در نظام اقتصادی کشور بسیار برجسته است.
ممتحن تصریح کرد: بی شک با این وظایف متعدد و متنوع موانع، مشکلات و گلوگاههای آسیب پذیری نیز بیشتر خواهد بود که با تلاش های صورت گرفته وزارت صنعت، معدن و تجارت در ارتقای سلامت نظام اداری و پیشگیری از فساد موفق عمل کرده است.
وی با اشاره به اینکه از سال گذشته تاکنون اراده جدی برای ارزیابی عملکرد در این وزارتخانه در 3 حوزه ارزیابی عملکرد ، بازرسی و پاسخگویی رخ داد است افزود: مهمترین هدف برگزاری همایش آموزشی مذکور ارتقای دانش در حوزه ارزیابی عملکرد مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد.
معاون دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت صنعت، معدن و تجارت در ادامه ابراز داشت: ارزیابی عملکرد به عنوان یک باور جدی است که ابزار اساسی ما در حوزه تصمیم سازی و تصمیم گیری محسوب می شود.
 
میانگین پاسخگویی به مکاتباب اداری در وزارت صنعت از 47 به 27 روز رسید
معاونت دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: میانگین پاسخگویی به مکاتباب اداری در وزارت صنعت از 47 روز به 27 روز رسید و در آینده ای نزدیک به میانگین 15 روز خواهد رسید.
وی اظهار داشت: برنامه ریزی های مطلوب در حوزه ستادی وزارت صنعت و سازمانهای تابعه در مرکز و استانها سبب پاسخگویی سریع، مطلوب و با کارایی مناسب به مکاتبات اداری شده است.
ممتحن با بیان اینکه آموزش و اطلاع رسانی دو رکن مهم در ارتقای سلامت نظام اداری و پیشگیری از فساد است افزود: خوشبختانه طی بازدیدهای دوره ای انجام شده طی دوسال گذشته حجم تخلفات صورت گرفته بسیار ناچیز بوده است.
وی تصریح کرد: طی 3 سال گذشته گام هایی اساسی در سطح وزارت صنعت، معدن و تجارت برداشته شده به گونه ای که با ارزیابی های صورت گرفته توسط دستگاههای نظارتی جایگاه وزارت صنعت در رده بندی ارتقای سلامت نظام اداری و پیشگیری از فساد در سال گذشته نسبت به دوسال قبل از 47 به 87 ارتقا پیدا کرده است.
معاونت دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت صنعت، معدن و تجارت ابراز داشت: این رتبه بندی نشان از خدمات دهی سالم و با شکلی مطلوب به جامعه هدف و مراجعین است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار