کد خبر: ۲۸۸۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹ 31 August 2016
 تعداد 85 نفر از کارکنان حراست شرکت گاز استان گلستان بمدت دو روز با مباحث مربوط به اطفای حریق و فنون مقابله با آن آشنا شدند.

 رئیس ایمنی و آتش نشانی شرکت گاز استان گلستان درخصوص برگزاری این دوره گفت: این دوره با هدف افزایش سطح دانش و مهارت وهمچنین حفظ آمادگی و ارتقاء سطح آگاهی نیروهای حراست بعنوان نفرات پیشتاز در مواجهه با حریق و مقابله با حوادث اضطراری از طریق آشنایی با سیستم های اعلام و اطفاء حریق در ساختمان و نحوه واکنش در شرایط اضطراری برگزار ‌گردید.

 وی با بیان اینکه این دوره در دو سطح تئوری و عملی برگزار شد گفت: برای آموزش پرسنل حراست از مربیان مجرب در دو بخش تئوری و بخش عملی استفاده شده که نکات بسیار حائز اهمیت و کاربردی مطرح گردید.

قربانعلی منوچهریان در ادامه افزود: آگاهی از مخاطرات ایمنی بویژه برای پرسنل حراست در بخشهای مختلف شرکت از جمله انبار کالا، ساختمان ادارای، ایستگاههای تقلیل فشار، مواد شیمیایی، شرایط اضطراری و برنامه عملیاتی جهت کاهش ریسک حوادث و پیامدهای آن بسیار حائز اهمیت بوده بنابر این این دوره را حسب ضرورت با هماهنگی واحد حراست و همکاری واحد آموزش برگزار نمودیم.

  رئیس ایمنی و آتش نشانی شرکت گاز استان گلستان اظهار داشت: در بخش عملی و اجرای مانور شركت كنندگان ضمن آشنايي با پديده آتش سوزي و رفتارهاي مناسب فردي و گروهي هنگام وقوع حادثه، روشهای اطفاء حریق، آشنایی با انواع حریق، نحوه اطفاء مایعات قابل اشتعال و همچنین انواع کپسول‌های اطفاء حریق و نحوه شناسایی کپسول‌ها، نحوه بازرسی و اطمینان از شارژ آن‌ها، نحوه عملی کاربرد کپسول اطفاء حریق نیز به اجرا در آمد.
 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار