کد خبر: ۲۸۸۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹ 31 August 2016

به گزارش تابناک لرستان ،سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد گفت: در مورد نتایج تیم ملی کشتی در مسابقات المپیک فعلا اظهار نظر نمی کنم اما به موقع نظرم را می گویم.

غلامرضا محمدی سطح مسابقات لیگ باشگاه های کشور در رشته کشتی آزاد و فرنگی را که در خرم آباد در حال برگزاری است ،خوب ارزیابی کرد و افزود: با توجه به حضور کشتی گیرانی همچون مسعود اسماعیل پور، مصطفی حسین خانی، پرویز هادی، جمال میرزایی، رضا عطری، جواد ابراهیمی، رضا افضلی و ایمان صادقی سطح کیفی مسابقات به طور نسبی خوب است.
به گفته وی با توجه به نزدیک بودن زمان برگزاری مسابقات لیگ باشگاه های کشور به زمان برگزاری مسابقات المپیک ، هیچ یک از کشتی گیران شش وزن حاضر در المپیک در این مسابقات حاضر نشدند.
سرمربی تیم کشتی آزاد بیمه رازی استان لرستان گفت: با توجه به اینکه تیم کشتی آزاد بیمه رازی دو سال قهرمان لیگ باشگاه های کشور و دو سال قهرمان مسابقات باشگاه های جهان بوده امیدواریم که در این مسابقات نیز به عنوان قهرمانی لیگ باشگاه های کشور دست یابیم و به عنوان نماینده کشورمان در لیگ جهانی حضور پیدا کنیم.
محمدی با بیان اینکه مسابقات کشتی آزاد قهرمای باشگاه های جهان در چابهار و مسابقات کشنی فرنگی در مجارستان برگزار می شود، تصریح کرد: تلاش کردیم که مسابقات باشگاه های جهان در رشته کشتی آزاد به میزبانی لرستان برگزار شود اما امکان آن فراهم نشد.
مسابقات کشتی لیگ باشگاههای کشور از امروز به میزبانی خرم آباد آغاز شده و فردا پایان می یابد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار