کد خبر: ۲۸۸۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵ 31 August 2016

سئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد ایلام از برگزاری نمایشگاه کتاب «نسیم حیات» در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ایلام خبر داد.

به گزارش تابناک ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین «علی چراغی‌پور» درمراسم افتتاحیه نمایشگاه کتاب«نسیم حیات» در ایلام،اظهار کرد: در این نمایشگاه کتاب‌های دینی، مذهبی، کودک، داستان، ادعیه و قرآن و نهج‌البلاغه ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه کتاب‌های ارائه‌ شده با 50 درصد تخفیف عرضه می‌شود، افزود: این نمایشگاه به مدت یک ماه در محل مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد دایر خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید در دو نوبت صبح و عصر به محل برگزاری مراجعه کنند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام در ادامه با اشاره به اینکه در این نمایشگاه لوازم‌التحریر با 50 درصد تخفیف ارائه می‌شود، اضافه کرد: این نمایشگاه به همت دبیرخانه کانون‌های مساجد، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و انتشارات نسیم حیات برگزار شده است.

«علی محمدنیاکان» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، نیز در حاشیه مراسم افتتاح این نمایشگاه اظهار کرد: کتاب و مطالعه یکی از بهترین راه‌های افزایش علم و سطح آگاهی انسان‌ها به شمار می‌رود که هیچ ‌چیزی نمی‌تواند جای آن را در زندگی انسان پر کند.

محمدنیاکان با اشاره به اینکه کتاب و کتاب‌خوانی موجب ایجاد روحیه نشاط و سلامت روح و تغذیه فکری جوانان و نوجوانان می‌شود، گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در طول سال برنامه‌ها متنوعی از جمله برگزار نمایشگاه کتاب، اهدای کتاب، نشست‌های نقد و بررسی کتاب و برگزاری مسابقات فرهنگی کتاب‌خوانی در راستای ترویج فرهنگ مطالعه انجام می‌دهد.

وی، عنوان کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد با وجود برخورداری از کتابخانه‌های عمومی در سطح نقاط مختلف روستایی و شهری یکی از ظرفیت‌های مهم استان در زمینه ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی به شمار می‌روند.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار