سی و نهمین دوره مسابقه قرآن کریم کرمانشاه
نفرات برتر رشته حفظ سی و نهمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم در استان کرمانشاه در بخش آقایان مشخص شدند.
کد خبر: ۲۸۸۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹ 31 August 2016
به گزارش تابناک به نقل ازفارس،نفرات برتر رشته حفظ سی و نهمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم در استان کرمانشاه در بخش آقایان از سوی داوران بین‌المللی این مرحله از مسابقات اعلام شد.
رئیس هیأت داوران سی و نهمین دوره مسابقات استانی قرآن‌کریم کرمانشاه در خصوص اعلام نتایج نفرات برتر، اظهار داشت: طبق نظر داوران، مسابقان در نوبت صبح و عصر با شرکت در رشته‌های حفظ کل، جزء20،10 و 5 به رقابت پرداختند.
محمدحسین سعیدیان خاطرنشان کرد: در مرحله حفظ کل قرآن کریم جهانگیر سرخوندی با امتیاز 172 رتبه نخست و محسن جعفری والا با 167 امتیاز رتبه دوم و مهدی پریزاد با امتیاز 122 رتبه سوم این مرحله از مسابقات استانی را به خود اختصاص دادند.
این مسؤول ادامه داد: در رشته‌های حفظ جزء 20 قرآن کریم آقایان فایق فرامرزی و ایوب همتی‌نیا به ترتیب با امتیازهای 156 و 130 از شهرستان‌های کرمانشاه و سنقر به‌عنوان نفرات نخست و دوم در این مرحله از مسابقات قرآنی شناخته شدند.
وی در خصوص نفرات برتر رشته حفظ قرآن کریم در حفظ 10 جزء، افزود: عبدالستار خسروی از شهرستان سرپل‌ذهاب با امتیاز 162 رتبه نخست و سجاد درویشی‌پور از شهرستان کرمانشاه با امتیاز 158 رتبه دوم و فرشاد محمدیان نیز از شهرستان کرمانشاه با امتیاز 144 رتبه سوم این مسابقات را به‌دست آوردند.
به گفته این مسؤول، 2 نفر از متسابقان از جمله سرکوت اسکات از شهرستان پاوه و دلشاد محمدیان از شهرستان کرمانشاه به ترتیب رتبه‌های 4 و 5 این مرحله از مسابقات را کسب کردند.
محمدیان تصریح کرد: در رشته حفظ 5 جزء قرآن کریم آقایان بهمن محمدی از شهرستان پاوه با امتیاز 170، مرتضی مالمیر از شهرستان کرمانشاه با امتیاز 167، حسن کنعانی از شهرستان کنگاور با امتیاز 163، حامد عبدی از شهرستان پاوه با امتیاز 155 و سعدی سپنجی با امتیاز 137 از شهرستان پاوه به ترتیب رتبه‌های نخست تا پنجم این مرحله از مسابقات قرآنی را به‌خود اختصاص دادند.
به گفته رئیس هیأت داوران سی و نهمین دوره مسابقات استانی قرآن‌کریم کرمانشاه، متسابقان طبق آیین‌نامه و دستورالعمل اجرایی به رقابت پرداختند و با کسب حد نصاب امتیاز نفرات نخست به مرحله کشوری مسابقات قرآنی به میزبانی استان گیلان راه پیدا کردند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار