مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان بر تلاش جهت بازگرداندن واحدهای تولیدی غیرفعال خوزستان به چرخه تولید تاکید کرد.
کد خبر: ۲۸۶۱۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵ 28 August 2016
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: اولویت‌های کاری ما در مدیریت مجموعه، پیگیری مشکل واحدهای نیمه فعال و تعطیل برای بازگردانی دوباره به چرخه تولید است.

سید نور محمد‌پور در حاشیه پنجمین شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خوزستان- که به میزبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان برگزار شد- با اشاره به وجود واحدهای تولیدی مشکل دار، اظهار کرد: در حال پیگیری مشکل آن ها هستیم و سعی بر این است که به تعطیلی کشیده نشوند.

وی از تهیه مواد اولیه برای تعطیل نشدن واحدهای مشکل‌دار سخن گفت و افزود: در کوتاه مدت باید برنامه‌ای تدوین کنیم تا شرکت‌های نیمه فعال به منظور پرداخت حقوق کارکنان خود به تعطیلی کشیده نشود و به فعالیت خود ادامه دهند. باید با یک تصمیم و مدیریت خوب، مشکل این شرکت‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن به‌طور کامل حل شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه با اشاره به شرکت‌هایی که از ظرفیت و توانایی‌های لازم برای تولیدات در سطح بالاتر و صادرات به کشورهای همسایه برخوردار هستند تصریح کرد: شوربختانه مشکل های مدیریتی و مالکیتی برخی واحدها را دچار چالش کرده ‌است.

وی افزود: درصدد هستیم مشکل این واحدها از طریق دستگاه‌های ذی‌ربط در امر اشتغال حل شود. همچنین برای برای تعیین و تکلیف مالکیت آنها از طریق مبادی ذی‌صلاح پیگیری لازم را انجام می دهیم و به افراد توانمند واگذار می کنیم.

محمد‌پور گفت: یکی از اولویت‌های کاری ما پیگیری مشکل واحدهای نیمه فعال و تعطیل است. واحدهایی که توان کار دارند دوباره به چرخ تولید برمی گردانیم.

وی شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خوزستان را شامل 12 اداره کل در استان دانست و گفت: می‌توان با هم‌افزایی از ظرفیت‌های همدیگر در راه رفع معضل های استان گام برداشت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بیش تر واحدها مشکل شان تسهیلات است. ما اگر بتوانیم سرمایه در گردش آن ها را تامین کنیم خیلی از مشکل ها را می‌توانیم حل کنیم.

محمدپور مهم‌ترین مشکل های واحدهای تولیدی را سرمایه گردش، مدیریتی و برخی دیگر مشکل مالکیتی دانست و اظهار کرد: این واحدها در صورتی‌که مشکل مالکیتی خود را حل کنند می‌توان با تزریق منابع و پرداخت تسهیلات مشکل های مالی آن ها را رفع کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار