فرماندار کرمانشاه خبر داد:
فرماندار کرمانشاه از انجام اقدامات عمرانی و آبادانی در 351 روستای این استان با اعتبار 12 میلیارد تومان در دولت یازدهم خبر داد.
کد خبر: ۲۸۵۲۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲ 27 August 2016
به گزارش تابناک به نقل از فارس؛فضل‌الله رنجبر در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه، اظهار داشت: امروز امنیت نعمت بزرگی است که با هوشیاری و زحمات شبانه‌روزی نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی برقرار شده است.
فرماندار کرمانشاه با اشاره به اینکه آمریکا ادعا کرد عراق را آباد می‌کنیم و امروز ناامنی در عراق ره‌آورد حضور آمریکا بوده است، ادامه داد: تمام اطراف ایران ناامنی و آشوب است و ما باید هوشیاری خویش را حفظ کنیم و با وحدت و همدلی برای اقتدار ایران اسلامی بکوشیم.
وی تلاش صهیونیست‌ها را تضعیف نظام اسلامی و دلسرد کردن مردم از انقلاب عنوان کرد و متذکر شد: دولت‌های مختلف خدماتی ارائه کرده‌اند و امروز دولت یازدهم با وجود مشکلات و موانع مختلف که دشمنان نظام ایجاد کرده‌اند اقدامات خوبی برای خدمت به مردم انجام داده است.
رنجبر با اشاره به اینکه دولت دستاورد خوبی داشته است، خاطرنشان کرد: 959 هزار نفر به بیمارستان‌های دولتی کرمانشاه مراجعه کرده‌اند و افراد برخوردار از بیمه سلامت در روستاها 3 درصد و در شهرها 6 درصد هزینه‌های درمانی را پرداخت می‌کنند.
این مسؤول به کلنگ‌زنی بیمارستان 540 تخت‌خوابی کرمانشاه در جریان زمان سفر رئیس‌جمهور اشاره کرد و متذکر شد: احداث بیمارستان و مرکز سوختگی غرب کشور در بیمارستان امام رضا(ع) با پیشرفت فیزیکی 80 درصد و 50 تخت بیمارستانی در حال اجرا است.
فرماندار کرمانشاه از اضافه شدن 47 تخت ویژه وی.سی.یو و مراقبت‌های ویژه به مراکز درمانی این شهر خبر داد و یادآور شد: به کوری چشم دشمنان و کسانی که درصدد تضعیف نظام و ناکارآمد نشان دادن دولت هستند، کارهای بسیار خوبی انجام گرفته است.
وی افزود: کلنگ‌زنی احداث بیمارستان بیماران سرطانی، خرید دستگاه رادیوتراپی، تصویربرداری ام.آر.آی، اختصاص 100 میلیارد تومان برای ساخت دانشگاه دندان‌پزشکی و مامایی، گازرسانی به روستاها و بهره‌برداری از 111 پایگاه سلامت از جمله اقداماتی است که در دولت یازدهم در کرمانشاه انجام گرفته است.
رنجبر به راه‌اندازی 32 واحد تولیدی راکد در کرمانشاه اشاره کرد و ادامه داد: اقدامات عمرانی برای آبادانی 351 روستا با اعتبار 12 میلیارد تومان انجام گرفته است و 169 دهیاری در دولت یازدهم در کرمانشاه اضافه شده است و 85 روستا از امکانات آب‌رسانی برخوردار شده‌اند.
این مسؤول از استانداردسازی 259 مدرسه و بهره‌برداری از پروژه‌های مصوب در سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه خبر داد و تصریح کرد: انجام تمام پروژه‌های مصوب در سفر مقام معظم رهبری موجب ایجاد تحول و آبادانی بسیاری در کرمانشاه می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار