کد خبر: ۲۸۳۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳ 23 August 2016

به گزارش تابناک لرستان ،چهار طرح عمران شهری روز سه شنبه در نخستین روز از هفته دولت با حضور مسئولان شهرستان دورود به بهره برداری رسید.

  شهردار دورود در حاشیه بهره برداری از این طرح ها با گرامیداشت هفته دولت به خبرنگار ایرنا گفت:روکشی و آسفالت بلوار پاسارگاد و کوچه های اطراف و همچنین بلوار آیت اله بروجردی با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
منصور خسروی اضافه کرد:پیاده روسازی خیابان صفا به متراژ سه هزار متر مربع و همچنین بهسازی و مناسب سازی پارک دانشجو در مجموع با اعتباری بالغ برچهارمیلیارد و 900میلیون ریال از دیگر برنامه های شهرداری در نخستین روز از هفته دولت بود.
وی بیان داشت:به دلیل فرسوده بودن ناوگان مسافربری شهری تعداد 280 خودروی تاکسی شهرستان در طرح جایگزینی تاکسی فرسوده ثبت نام به عمل آوردند و با دریافت تسهیلات خرید خودرو امروز تعداد 30 دستگاه از این تاکسی ها به متقاضیان تحویل داده شد.
شهردار دورود با بیان اینکه هفته دولت فرصت مغتنمی برای تبیین خدمات و اقدامات است، خاطرنشان کرد: بیان این خدمات و کارکردها روحیه امید بخشی و نشاط آفرینی را در جامعه افزایش و باعث اعتماد بیشتر مردم به حوزه مدیریت شهری خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد:در مجموع برای اجرای این طرح ها اعتباری بالغ بر 27میلیارد ریال هزینه شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار