جانشين فرماندهي انتظامي استان فارس گفت: افرادي كه يكي از شهروندان را طي روزهاي اخير در شيراز به قتل رسانده بودند، دستگير شدند.
کد خبر: ۲۸۲۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳ 22 August 2016
تابناک فارس به نقل از ایسنا: سرهنگ علي‌ ذوالقدري دوشنبه 1 شهريور در جمع خبرنگاران گفت: به‌دنبال وقوع يك نزاع در بلوار اميركبير شيراز، شهروندي به نام "ع-ع" 31 ساله، با استفاده از سلاح سرد (تبر) مضروب شده و جان باخت.

وي با بيان اينكه، ضاربان با استفاده از يك خودرو از محل متواري شده بودند، گفت: پليس تحقيقات همه جانبه و گسترده‌اي را با بررسي صحنه جرم و جمع آوري آثار موجود در صحنه، تحقيقات محلي و بررسي فيلم‌هاي دوربين‌هاي مداربسته آغاز كرد و با تعامل و همكاري سازمان اطلاعات سپاه فجر فارس، ابتدا مرتبطين با متهمان شناسايي و بازجويي شدند.

ذوالقدري گفت: با تحقيقات مشترك انجام شده مخفيگاه عاملان نزاع و قتل در شهرهاي يزد و خرم آباد شناسايي و پس از اعزام مأموران به محل‌هاي مورد نظر و در يك عمليات هماهنگ و منسجم دو نفر متهم دستگير شدند.

اين مقام انتظامي با بيان اينكه متهمان در تحقيقات اوليه به جرم ارتكابي اقرار و انگيزه قتل را نزاع و درگيري خياباني اعلام كردند، گفت: هم‌اينك اين افراد با پرونده تشكيل شده در اختيار دستگاه قضايي قرار گرفته‌اند.

جانشين فرماندهي انتظامي استان فارس ناتواني در كنترل خشم، ناآگاهي نسبت به عواقب اين کار و نداشتن مهارت در حل مسائل را علت وقوع نزاع خياباني دانست.

روز چهارشنبه 27 مردادماه در يك نزاع خياباني، فردي با استفاده از تبر، يكي از شهروندان را در مقابل ديدگان خانواده‌اش، به شكل فجيعي به قتل رسانده بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار