کد خبر: ۲۸۱۳۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲ 20 August 2016
طبق برنامه ای که امیر قلعه نویی تنظیم کرده بود، تراکتورسازان باید برای حضور در جام شهدا به تهران سفر و در حین این مسابقات اردویی چند روزه را برگزار می کردند.


با توجه به لغو جام شهدا، سفر تراکتوری ها نیز به تهران لغو شد و شاگردان قلعه نویی در تبریز تمرینات خود را پیگیری می کنند.


3 دیدار تدارکاتی برای شاگردان قلعه‌نویی


پس از لغو اردوی تراکتورسازی در تهران، با نظر امیر قلعه نویی 3 دیدار تدارکاتی برای بازیکنان در نظر گرفته شده است.


تراکتورسازی در تعطیلات لیگ برتر 3 بازی دوستانه با تیم های شهرداری ارومیه، ماشین سازی و پیکان برگزار می کند تا ازشرایط مسابقه دور نشود.

مخالفت قطعی تراکتور با بازی در آزادی

 با توجه به طولانی شدن روند ترمیم و بازسازی چمن ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز واینکه احتمال دارد این ورزشگاه تا روز 20 شهریورماه نتواند میزبان دیدار تراکتورسازی و پرسپولیس باشد، گمانه زنی هایی درباره برگزاری این مسابقه در تهران و ورزشگاه آزادی شنیده می شد.


در این راستا مدیران تراکتورسازی مخالفت قطعی خود را برای برگزاری مسابقه در تهران اعلام کردند. تراکتوری ها اعتقاد دارند درصورتی که یادگار هم برای برگزاری بازی با پرسپولیس آماده نشود، در تبریز و نهایتا در ورزشگاه اختصاصی بازی را برگزار می کنند.


این در حالی است که بعید است شورای تامین تبریز با برگزاری مسابقه تراکتور و پرسپولیس در ورزشگاه اختصاصی سرخپوشان تبریزی موافقت کند./ورزش3

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :