مجمع انتخاباتی هیات انجمن‌های ورزشی استان بوشهر با حضور رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشور در استان بوشهر برگزار و رئیس این هیئت در استان بوشهر برای مدت ۴ سال انتخاب شد.
کد خبر: ۲۸۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۰ 26 April 2015
تابناک بوشهر: مجمع انتخاباتی هیئت انجمن‌های ورزشی استان بوشهر ظهر امروز با حضور رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشور در اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر برگزار شد.

در این انتخابات ورزشی نامزدهای انتخابات هیئت انجمن‌های ورزشی استان بوشهر، برنامه‌ها و سیاست‌های خود را برای توسعه این ورزش در استان بوشهر تشریح کردند.

دراین مراسم با حضور اعضا هیئت انجمن‌های ورزشی استان بوشهر، رای گیری برای انتخاب رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی انجام شد و سید روح‌الله علوی با 16 رای برای چهار سال به عنوان رئیس انجمن‌های ورزشی استان بوشهر انتخاب شد.

در این مراسم مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به اینکه هیئت انجمن‌های ورزشی استان بوشهر یکی از رشته‌های مدال آور استان بوشهر درسطح کشور است اظهار داشت: اکنون 800 ورزشکار سازمان یافته در 17 رشته دراین هیئت فعالیت دارند.

احمد بهروزیان فرد با بیان اینکه 11 رشته هیئت انجمن‌های ورزشی استان بوشهر در سطح ایران و جهان دارای مدال هستند گفت: رشته سافت بال، بیس‌بال و دراگون‌بت در بعد قهرمانی فعالیت می‌کنند که ازآن جمله قهرمانی تیم سافت بال بانوان شهرستان دشتی از سال 1386 تاکنون در کشور است.

وی افزود: نایب قهرمانی تیم بیسبال استان بوشهر در ایران و حضور تیم دراگون‌بت استان بوشهر در مسابقات جهانی و عنوان سومی در این مسابقات از افتخارات این رشته‌های ورزشی استان بوشهر است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار