اداره آموزش و پرورش فریدونکنار در نشستی با حضور مسئولین این اداره از خبرنگاران و اصحاب رسانه مجازی تقدیر به عمل آورد.
کد خبر: ۲۷۹۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۷ 16 August 2016
به گزارش تابناک مازندران،  این مراسم از ساعت ۱۷:۰۰ روز سه شنبه ۲۶ مرداد ماه مصادف با روز آزادگان با حضور اسماعیل زاده ریاست این اداره و معاونین و رسانه ها در دفتر کار ایشان برگزار شد.

در این گزارش آماده؛ رییس اداره رسانه را چشم بیدار و زبان جامع خطاب نمود و گفت: آموزش و پرورش یک خانواده بزرگ است که ۴۸ درصد جامع این شهرستان را تشکیل می دهند.
رئیس اداره آموزش و پروش شهرستان فریدونکنار افزود: بعضاً در بسیاری از مسائل که مربوط به این اداره بوده سعی کردیم از رسانه ها مشورت بگیریم و امیدواریم در ین مسیر همچنان موفق باشیم زیرا مریران بایستی رسانه را در کنار خود ببینند.
تجلیل از اصحاب رسانه در فریدونکناروی پروژهای عمرانی روستا را دو مورد و شهر را همین تعداد اعلام داشت که خاطر نشان شد؛ بودجه آن تامین شده است که امیدواریم در رفع بعضی از موانع پیش این پروژه ها رسانها به کمک ما بیاید.

اسماعیل زاده برای اتمام مدرسه فنی حرفه ای ساحلی که دو دهه از عمر پروژه می گذرد گفت: انشاالله با توجه جدب منابع و خیر در سال تحصیلی جدید شاهد شروع به کار این مدرسه ساحلی باشیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش فریدونکنار در این مراسم تجلیل تعداد دانش آموزان سال اولی ۹۵ / ۹۶ را ۷۸۰ نفر اعلام داشت و خواستار ان شد اصحاب رسانه برای جذب افراد به کلاسهای نهضت سواد اموزی برای سن های ۱۰ الی ۴۹ سال کمک حال این اداره باشند.
در پایان این مراسم از سوی اداره آموزش و پرورش فریدونکنار هدایایی به رسم یادبود به خبرنگاران و مدیران رسانه اهداء شد.
برچسب ها: اصحاب رسانه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار