رئیس هیئت فوتبال شهرستان سبزوار مدعی شد: شهریور سال گذشته نامه‌ای از هیئت فوتبال شهرستان سبزوار به اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ارسال شد که در آن، امضای من جعل شده بود!
کد خبر: ۲۷۸۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۷ 16 August 2016
به گزارش تابناک رضوی، "سید جلال حسینی" اظهار کرد: شهریور سال گذشته نامه‎ای از هیئت فوتبال سبزوار به اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی مبنی برعدم رضایت هیئت فوتبال شهرستان سبزوار از عملکرد هیئت فوتبال استان  با جعل امضای بنده و استفاده از مهر سابق هیئت فوتبال شهرستان سبزوار ارسال شد.
وی ادامه داد: به محض اطلاع از این موضوع، مراتب را با ارسال نامه ای به مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی اعلام کردم و امیدوارم این موضوع هر چه زودتر از سوی حراست اداره کل ورزش و جوانان و کمیته انضباطی هیئت فوتبال خراسان رضوی پیگیری شود.
حسینی تصریح کرد: رسانه ای نکردن موضوع جعل امضا به دلیل عدم تشویش اذهان عمومی و حفظ استقلال فوتبال استان بوده است؛ زیرا هیئت فوتبال خراسان رضوی هیچ وقت به دنبال حاشیه‌سازی نبوده است، ارسال این نامه در شرایطی انجام شده  که هیئت فوتبال شهرستان سبزوار از عملکرد هیئت فوتبال خراسان رضوی و رئیس این هیئت رضایت دارد.

موضوع در کمیته انضباطی استان بررسی می‌شود
رئیس کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان نیز در این باره اظهار کرد: با توجه به اتفاقات به وقوع پیوسته و جعل امضا در هیئت فوتبال شهرستان سبزوار، سید جلال حسینی رئیس این هیئت نامه‎ای به مدیر کل اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی و با رونوشت به کمیته انضباطی هیئت فوتبال خراسان رضوی مبنی بر جعلی بودن امضا در نامه مذکور، ارسال کرده است.
«ابوالحسن شاهچراغی» افزود: تحقیق و تفحص در این باره در کمیته انضباطی از اول هفته آینده شروع می‌شود تا مشخص شود چه شخص یا اشخاصی و با چه نیتی امضای رئیس هیئت فوتبال شهرستان سبزوار را جعل کرده اند.وی بیان کرد: مراتب را می توان از طریق قضایی نیز پیگیری کرد تا پس از مشخص شدن مقصر، مجازات تعیین و اجرا شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار