باباجان‌زاده با برتری مقابل حریف چینی به یک‌چهارم نهایی رسید
نماینده وزن 130 کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان در بازی‌های المپیک 2016 برزیل، در نخستین دیدارش مقابل حریف چینی به پیروزی رسید. ضمنا حبیب‌الله اخلاقی در مقابل کشتی‌گیر روس ضربه فنی شد. وی باید منتظر عملکرد حریف روس خود باشد تا شانس حضور در جدول بازندگان را پیدا کند.
کد خبر: ۲۷۸۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۸ 15 August 2016
به گزارش تابناک مازندران،  در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های المپیک 2016 ریو، امروز (دوشنبه)‌ مسابقات اوزان 85 و 130 کیلوگرم از ساعت 17:30 آغاز شد که بشیر باباجان‌زاده نمیانده کشورمان در وزن 130 کیلوگرم در نخستین دیدارش مقابل حریف چینی به پیروزی دست یافت.
 
در وزن 130 کیلوگرم بشیر باباجان‌زاده پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 3 بر یک از سد کیانگ منگ از چین گذشت و گام به یک‌چهارم نهایی گذاشت. وی در دور سوم با ادوارد پاپ از آلمان کشتی خواهد گرفت.
 
پاپ در دور اول با نتیجه یک بر صفر نورماخان تینالی‌یف از قزاقستان را شکست داده بود.
 
در گروه باباجان‌زاده رضا کایالپ، قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک از ترکیه، به همراه صباح شریعتی از آذربایجان و رابرت اسمیت از آمریکا حضور دارند.
 
در پایین جدول نیز میجاین لوپز قهرمان جهان و المپیک از کوبا، آلکساندر چرنیتسکی از اوکراین، هیکی نابی از استونی و یوهان یورن از سوئد از کشتی‌گیران مطرح هستند. در این وزن 19 نفر حضور دارند.

فارس
برچسب ها: کشتی فرنگی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار